BasBQ
Beef en Steak

Takie stelt zich voor

  • Onderwerp starter Takie_san
  • Startdatum
T

Takie_san

Gast
Afgelopen weekend mezelf een Weber Mastertouch Limited Edition cadeau gedaan. Mijn oude betonnen bbq weg gesloopt, het werd tijd voor wat anders... Elke keer weer een worstje hamburger en een sateetje, deden mijn hart niet sneller kloppen.

Als ik dan af en toe zag op diverse fora wat anderen op hun Webers e.d klaar maakten had ik zoiets hmmm lekker. Dus de knoop doorgehakt en ik zie wel waar het schip strand. Ik zal het moeten leren met vallen en opstaan.

Mijn echte naam is Michel, en zal het forum van top tot teen uitspitten. Daar waar nodig zal ik mijn vragen stellen als ik de antwoorden niet op het forum kan vinden.

Tot zover, groetjes Michel
 
Michel, welkom bij het BBQ Genootschap! De Mastertouch is een fijne bbq
 
Hoi Michael, welkom hier
 
Hoi Michel,

Van harte welkom bij het Genootschap!
 
Hoi Michel,
welkom bij dit edele genootschap
 
Hoi Michel welkom hier op het genootschap.
Ik ben ook een gelukkig bezitter van de mastertouch en dat vallen en opstaan wordt je hier wel mee geholpen hoor  ;)
 
Van harte welkom Michel  ;)
 
Iedereen bedankt voor het warme welkom, heb net mijn nieuwe Weber ontmaagd dmv een aantal heerlijke spiffs burger.

Was alleen met mijn jongste dochter en we hadden lekkere trek. Dus snel naar de winkel gelopen en wat ingredi?nten gehaald en een spiff burger gemaakt.

Zelfs mijn dochter zat er van te smullen, dat betekent simpelweg top burger. Spiff bedankt voor het recept, ik zit nu uit te buiken.

 
Hallo Takie, welkom hier en proficiat met je aanschaf
 
Welkom!
 
Terug
Bovenaan Onderaan