Beef en Steak

T-bone Steak voor Buurman Coen

Sander72

BBQ Junkie
Buurman Coen is jarig, en wat doe je dan?

Je grillt hem een lekkere T-bone Steak natuurlijk!

...maar eerst een lekker sausje erbij gemaakt:

Vleesje lekker voorbereiden:

En zo kwam 'ie er 45 minuten later af (ca. 30 minuten indirect op het ei tot kern van 40?C en daarna lekker hard afgrillen voor het mooie korstje):

Lekker rood en sappig...

Eet smakelijk!

Ik ben ook "bijna" jarig  :D

Tja, je hebt zeurderige buren die een hekel hebben aan rook.... je hebt buren die je gedogen.... en je hebt Buurman Coen die je aanmoedigd en graag af en toe wat proeft.... zo'n buurman gun je toch alles!?

Jammer dat ik je buurman niet ben want dat stukje vlees had ik graag willen proeven!!

Staat de andere kant te koop?

Was dat maar waar ShuttleX, daar wonen die zeuren.....  :D

Hallo zeg , dat is een T-bone uit het boekje , mooi gedaan.
Mooi stuk vlees , waar vandaan als ik zo vrij mag zijn ?

Beef en Steak Ter Aar - Fantastisch vlees, altijd gevroren verzonden!

jammer dat ik net jarig ben geweest, ziet er fantastisch uit

Deze was 1000 gram maar voor met z'n tweetjes te krap aan. Ik las eerder al van iemand die in z'n eentje 1 kg opat... gisteren geconcludeerd dat we dat ook zouden kunnen! ;-) Mijn vaste slager was ook een beetje jaloers en bood me aan binnenkort een keertje t-bone uit te halen voor me. Normaal maakt hij de entrecote en de ossenhaas apart los maar op verzoek kan hij t-bone of cote de boeuff ook leveren.... lijkt me fijn om te vergelijken. Vers vs Gevroren.

Sander72 zei:
Tja, je hebt zeurderige buren die een hekel hebben aan rook.... je hebt buren die je gedogen.... en je hebt Buurman Coen die je aanmoedigd en graag af en toe wat proeft.... zo'n buurman gun je toch alles!?
Buurman Coen handelt dus gewoon uit eigenbelang :)
Maar wel een gaaf cadeau voor een jarige!

Ik zie bijna geen vlees onder al dat groenvoer.....

Haha Domi, zelfs champignons of uien vindt hij al teveel groente.... voor de foto mocht er zo'n lullig peterselietje op! ;-)

Fabeltastisch lekker lappie koe zo te zien. Heeeeerluk. Ook een mooi dik stuk. Soms zie je van die flinterdunne lapjes liggen, maar dat is zo lastig goed te garen dat het gewoon zonde is. Dit moet dik!

Die buurman boft maar

Terug
Bovenaan Onderaan