BasBQ
Beef en Steak

T-Bone Steak Aldi

coostrom

Tondelzoeker
Berichten
3
Goedemorgen,

Heeft iemand ervaring met de T-Bone steaks van de Aldi?
Komende vrijdag komen er een aantal mensen BBQ-en en wil ze natuurlijk geen 'rommel' voorschotelen!

Alvast bedankt!
 
Ik zou het zelf even proberen, je hebt nog tijd zat!! :p
 
Ik heb nooit vlees bij de Aldi of de Lidl van daan ga altijd naar de slager of de groothandel.
 
Volgens mij staat het vlees van de Aldi of Lidl prima aangeschreven. Het vlees wat ik er wel eens gekocht heb was in ieder geval prima.
 
Is een kwestie van een keer proberen. Wat een straf ;D
 
Ik denk dat de kwaliteit niet slecht zal zijn, alleen dat de steak wat dun zal zijn, een tbone weegt al snel een soort 800 gram, en ik vraag me af wat de tbone van de lidl zal wegen? Dat is wel iets om rekening mee te houden als je gaat grillen.
 
Vlees van de Lidl en Aldi is prima. Al lijkt het vlees van de Lidl iets smaakvoller. Maar dat kan ook persoonlijk zijn. Echter deze winkels springen er niet uit met dikke stukken vlees. Dat heb ik hier eigenlijk niet gezien.

Mocht je in de buurt van de Duitse grens wonen, kan ik je adviseren om ook daar eens te kijken. Bij een winkel als REAL (vergelijkbaar met de franse hypermarche) kom je al in BBQ's heaven. Grote stukken vlees tot 1,5 - 2 kg. Lam, schaap, rund en varken.

Mijn ervaring bij de Friese slagerijen is dat grote stukken vlees wel te bestellen zijn, maar doorgaans behoorlijk mager.
 
haal alleen oldenlander karbonade bij duitse lidle.
want dat zijn mooie grote karbo s.

de rest van t algemene vlees aanbod stelt niks voor,tis net de zelfde zooi als van de jumbo.
alleen bij t zien al loop ik snel door.

diepvries vlees specialiteiten bij lidl/aldi zullen heus wel goed zijn,althans t zit netjes verpakt en t vlees hebt een verleidelijke mooie kleur :-\
dat ik ook wel is bijna in de verleiding kom.

coostrom zei:
natuurlijk geen 'rommel' voorschotelen!


over geen rommel gesproken ,nee : ik haal serieus vlees  vers bij de lokale duitse slager.
die betrekken t vlees altijd bij boeren uit de regio.
 
Terug
Bovenaan Onderaan