BasBQ
Beef en Steak

Superboer stelt zich voor!

Superboer

Tondelzoeker
Berichten
18
Hallo allemaal!

Ik ben René en woon in de prachtige Geldersche Achterhoek en ben sinds ongeveer 2 jaar begonnen met "echt barbecueën". Voor die tijd barbecuede ik wel eens zo nu en dan, maar dat was niet veel meer dan op een warme zomerdag hamburgers, speklappen en sateetjes bakken.
Begin 2020 heb ik een Kamado aangeschaft (een KJ Classic II) en ben ik mij steeds verder gaan verdiepen in het bereiden van wat meer hoogstaande gerechten. Het gaat nu veel minder om de kwantiteit maar juist om de kwaliteit! Sinds ik mijn Joe bezit wordt ik alsmaar enthousiaster en verwonder ik mij keer op keer wat een heerlijke gerechten je er op kunt bereiden.
Tot nu toe heb ik de meeste informatie via You Tube vergaard en ben dan ook een geabonneerd op diverse bbq-kanalen.
Via dit forum hoop ik mijn kennis verder te verbreden en hopelijk zo nu en dan zelf ook eens een bijdrage te kunnen leveren door het delen van mijn (weliswaar bescheiden) ervaringen.

Hartelijke groet,
René
 
Welkom René!
 
Welkom
 
René, welkom bij het genootschap
 
Welkom René, veel plezier en inspiratie hier!
 
Welkom René! Veel plezier hier!
 
Welkom!
 
Welkom!
Je bent al een tijdje goed bezig zo te lezen, dus ben benieuwd naar jouw bijdragen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan