Beef en Steak

Stoken op een nieuwe manier!

Rolaanndd

Stoker
Een goedemiddag,

Ik zal me eventjes lekker clich? voorstellen... Mijn naam is Roland, 21 jaar en ik kom uit een stad in het zuiden, van het westen van het mooie Brabant. In het dagelijks leven ben ik als financieel adviseur werkzaam voor de grootste bank van Nederland.

Mijn hobby's zijn (weer lekker clich?  :blush:) stappen met vrienden, koken, familie en af en toe een beetje gamen.

Waarom "stoken op een andere manier" hoor ik jullie vast denken? Een andere hobby van mij is vuurwerk, het afsteken hiervan noemen we ook "stoken". De laatste twee maanden van het jaar werk ik dan ook nog in een vuurwerk winkel en regel hier de sales, marketing en distributie van! :)  Van jongs af aan ben ik eigenlijk wel een pyromaan, de openhaard aanstekken, de barbecue en vuurwerk trokken mijn interesse en doen dit nog steeds. Ik heb het van mijn opa zeggen ze.  :-/

De reden dat ik me heb aangemeld voor dit forum is natuurlijk ten eerste dat ik er van hou om te koken, niks is me te gek en ben ook niet beroerd om iets nieuws uit te proberen! De andere reden is dat ik nu mijn vader voor Vaderdag alvast een Weber One Touch Premium 57 heb gegeven, kan ik er niet onderuit om eindelijk gerechten te gaan proberen zoals pulled pork, beer canned chicken en vis te kunnen roken! Heb al enige ervaring met deze gerechten maar in de grill is het toch wat anders dan op de barbecue.

Dit ben ik. Ik hoop dat ik jullie niet te veel last ga bezorgen met mijn vragen en wens jullie allen een heel fijne zomer toe met veel stooksessies! ;)

Welkom bij de pyromanenclub Roland  ;)

Ronald, welkom bij dit nobele genootschap.

hoi Roland,
welkom bij dit edele genootschap

Van harte welkom bij het Genootschap.

Hoi Roland, welkom bij het BBQ Genootschap

Van harte welkom hier Roland :D

Welkom hier,

Last zal wel meevallen,... er is namelijk heel veel te vinden. Mocht je er niet uitkomen dan is iedereen heel behulpzaam. Zo ervaar ik het iig. :)

Dank jullie allen voor de fijne ontvangst! :)

Terug
Bovenaan Onderaan