BasBQ
Beef en Steak

Steven uit Hoofddorp

S

Steve-W

Gast
Hallo allemaal,
ik ben Steven uit Hoofddorp, 41, getrouwd en een zoontje van bijna 3.
BBQforum was mijn enige hangplek..afgezien van ongeveer 5 andere forums over klassieke amerikaanse pick-ups (mijn andere hobby)
op dit moment heb ik een offset smoker waar ik het allemaal op geleerd heb en 2x een UDS gemaakt door een maat van mij. (hij zei:" jij betaald het materiaal en ik maak ze") Hoe kan ik zo'n aanbod afslaan!!
Ik maak onderdeel uit van Los Fumadores BBQ team..die het tijdens de laatste Tony Stone BBQ competitie het niet naar behoren deed, maar goed daar leer je ook weer van.

tijdens de tony stone was ik wat gave hagenaars tegen  het li9jf gelopen..eigenlijk waren het onze buren: de rokende r?g?hs!
zij wezen me op dit forum.

ik hoop hier een hoop te leren en zal snel ff wat foto's plaatsen.
 
Welkom en veel plezier hier!!! En ja die regahs zijn een heel gezellig team :)
 
Ha Steven, welkom hier!
 
Welkom op dit Forum Steven :D
 
Hey Steven, welkom hier!!
 
Welkom Steven!
 
Hoi Steven,

Leuk dat je ons gevonden hebt! Je bent hier van harte welkom!

Hebben de R?gahs je ook op onze wedstrijd gewezen in oktober? Helemaal zoals de Tony Stone, alleen hangt er geen KCBS label aan omdat daar een erg hoog prijskaartje aan zit voor de organiserende partij, maar verder gaat het precies hetzelfde en streven we ook naar 100% gecertificeerde juryleden.
Meer informatie vind je op: http://www.bbqsociety.nl
 
Hallo Steven Welkom hier
 
Welkom
Weer een team op het forum.
 
welkom op dit forum steven
 
hij Steven,
welkom bij dit edele genootschap.
Altijd leuk om mensen van andere team hier te ontmoeten
 
Dank voor het warme welkom!
@Noskos; ja en we hebben zeker plannen om hier aan mee te doen, dus zullen we ons snel inschrijven!
 
Welkom Steven!
 
Terug
Bovenaan Onderaan