Beef en Steak

Steak sandwich op de wga aan zee ;-)

Sabine

Kooltjesharker
Jullie snappen wel dat ik iedere gelegenheid aangrijp om met mijn wga aan de slag te gaan.

Nu op het strand van Jutland, Denemarken.
Ik had een vacuüm bavette in de koelkast van onze camper liggen. Daarnaast nog wat restjes groenten en wat… (tja mag het kaas heten?) burgerkaas.

Heerlijk in het zonnetje zitten grillen en daarna genoten van onze steak sandwich. ☺️
Dit is genieten met een zachte g 😜

IMG_9113.jpeg

IMG_9114.jpeg

IMG_9115.jpeg

Laatst bewerkt:
Mooi Sabine, zijn dat RVS roosters via SW op MP? Ik overweeg hitteschild, kolenrooster, tweedelig rvs rooster daar te scoren. Deze slanke spijlen vind ik erg mooi! Bevalt het goed?

Goede voorbereiding. Zon lekker broodje kan je zelfs bij de betere strandtent niet krijgen

Mooi Sabine, zijn dat RVS roosters via SW op MP? Ik overweeg hitteschild, kolenrooster, tweedelig rvs rooster daar te scoren. Deze slanke spijlen vind ik erg mooi! Bevalt het goed?
Dit is nog het originele rooster dat erbij zat. Ik heb wel het kolenschotje, een hitteschild en een plancha bij hem gekocht. Bevallen goed!
Wil eerst dit rooster gewoon gebruiken en als dat “op” is een rvs bij hem kopen.
Het is sowieso een hele vriendelijke man die meedenkt & helpt.

Jullie snappen wel dat ik iedere gelegenheid aangrijp om met mijn wga aan de slag te gaan.

Nu op het strand van Jutland, Denemarken.
Ik had een vacuüm bavette in de koelkast van onze camper liggen. Daarnaast nog wat restjes groenten en wat… (tja mag het kaas heten?) burgerkaas.

Heerlijk in het zonnetje zitten grillen en daarna genoten van onze steak sandwich. ☺️
Dit is genieten met een zachte g 😜

Bekijk bijlage 55763

Bekijk bijlage 55764

Bekijk bijlage 55765
Lekker! Heb hem ook mee

Dat is echt een fijne dag zo

Ik heb daar een hele tijd geleden ook het tweedelig rooster, kolenrooster en het hitteschild aangeschaft en ben er erg over te spreken.

Ziet er heerlijk uit. Zit zelf altijd te stoeien met de wga en hoeveelheid houtskool en beste methode om aan te steken.(volle starter of minion). Mag ik vragen wat jij hebt gedaan voor welke temperatuur?

Ziet er heerlijk uit. Zit zelf altijd te stoeien met de wga en hoeveelheid houtskool en beste methode om aan te steken.(volle starter of minion). Mag ik vragen wat jij hebt gedaan voor welke temperatuur?
Ik had precies genoeg kolen om 2/3 plat vol te leggen. We hebben nog een grote starter in de camper liggen, daar zat een laag van ong 10 cm briketten in. Toen was ie vrij snel 200 graden.

Laatst bewerkt:
Ziet er zeer goed uit Sabine.
Vroegâh toen dit forum nog niet bestond werd er elk jaar een WGA dag in het park Delftse hout georganiseerd met als slogan:
Made great things on small grills.
Zoiets als dit hier dus, top.

Ik heb ook goede ervaring met SW op MP
Kolenschot , rvs grillrooster in 2 delen en een RVS kolentooster

Lekker hoor👍🏻👍🏻

Denk dat de meeste hier wel wat bij sw gekocht hebben voor de wga 😎😎

Terug
Bovenaan Onderaan