BasBQ
Beef en Steak

Spiffs doritos

 
 
 
 
 

structor

BBQ Junkie
Berichten
6.708
Ik zat onlangs een paar afleveringen van BBQ-pitboys te kijken. Mijn oudste dochter zat met een schuin oog mee te kijken en wat commentaar te leveren, totdat een burger voorbij kwam waarop onder een pickup-truck geplette dorito's op kwamen. Dat was dan wel iets wat haar aansprak.
Dus toen ik haar vroeg wat er de eerste kerstdag klaargemaakt moest worden (mijn vrouw moest werken), riep mijn jongste patatjes en mijn oudste wilde deze burgers maken. Mijn voorwaarden waren simpel, beide dametjes moesten zelf de handen uit de mouwen steken. Ik besloot ze te maken op basis van spiffs burgers, deze hadden de dametjes wel vaker gemaakt dus dat was gesneden koek.

Het leukste onderdeel eiste mijn oudste dochter op, ze deed dit niet met een pickup maar gebruikte haar blote vuisten (wel even een ziplockje erom de troep was al groot genoeg):
_MG_7735.JPG


Daarna 'through the miracle of time', waren de burgers klaar  (de kaas is er indirect opgesmolten).
_MG_7736.JPG


Toen kwam het leukste onderdeel de broodjes bouwen. Hieronder staat het broodje van mijn oudste, die perse op deze locatie gefotografeerd moest worden.
_MG_7740.JPG


Ik zeg dat mijn dames heerlijk gekookt hebben :)

(en ja ik weet dat ik de verse ananas vergeten was, vandaar de noodoplossing in de vorm van stukjes uit de koekepan mea culpa)
 
Zie ik daar een foto voor de fotowedstrijd? ;)

Gezellig zo met z'n allen koken :D
 
Ziet er smakelijk uit! Zelfs na een 7 gangen diner lust ik dit!
 
dat is helemaal gezellig geweest om zo te gaan koken met je dochters. lijkt me een hele leuke foto voor de wedstrijd
 
leuke kerst bezigheid.
 
Family quality time..... Smells Guud  ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan