enige tijd geleden speenham gekocht, wist echt niet wat ik mee kon doen en mee moest, dankzij hier enige tips gekregen waarvoor mij grote dank uitgaat naar Bert, en Frits
Hier begon het mee deze foto staan ook nog hier ergens.
Bert had zelf ook zo iets gemaakt en die ga me het recept dus na gemaakt
na het ontdooien
even geproefd of die echt wel gezouten en iets gerookt was, dat was die dus ook
wat gepeperd en gezouten met een vleugje tijm en rozemarijn er op en het kontje opgebonden
De proQ aangemaakt met flink wat eiken hout
Mooi toefje rook komt er toch uit ( was meer in het begin het was wind stil dus flinke rook ontwikkeling op de buurt)
moet toch ff spieken
het resultaat na 9 uur
Het bruine velletje was taai en viel ook meteen van het vlees af
eerste instantie dacht ik brrrr wat zout maar toe het was afgekoeld viel dat 100% mee
vandaag hebben het gesneden op de snijmachine voor op brood en de stukken die niet door snijmachine konden en gingen lekker opgegeten bij de boontjes maar dit is niet gebeurd.
Nogmaals bedankt Bert en frits
Hier begon het mee deze foto staan ook nog hier ergens.

Bert had zelf ook zo iets gemaakt en die ga me het recept dus na gemaakt
na het ontdooien

even geproefd of die echt wel gezouten en iets gerookt was, dat was die dus ook
wat gepeperd en gezouten met een vleugje tijm en rozemarijn er op en het kontje opgebonden

De proQ aangemaakt met flink wat eiken hout

Mooi toefje rook komt er toch uit ( was meer in het begin het was wind stil dus flinke rook ontwikkeling op de buurt)

moet toch ff spieken

het resultaat na 9 uur

Het bruine velletje was taai en viel ook meteen van het vlees af
eerste instantie dacht ik brrrr wat zout maar toe het was afgekoeld viel dat 100% mee
vandaag hebben het gesneden op de snijmachine voor op brood en de stukken die niet door snijmachine konden en gingen lekker opgegeten bij de boontjes maar dit is niet gebeurd.
Nogmaals bedankt Bert en frits