Vandaag toch bbq gisteren spareribs bij de Makro gehaald . Corina houd er niet van dus voor haar had ik nog een stuk zalm in de vriezer liggen.
Krieltjes en rauwe witlof erbij.
De spareribs het vlies eraf vanochtend rub er over (een recept van jord althuizen )
Zalm met lemonpeper en citroenzuur erover en op een plankje.
Krieltjes had ik aan een takje rozemarijn geprikt maar iets te vroeg erop
En ik vond het toch wel wat weinig dat maar een paar krieltjes in een bakje met wat olie wat Italiaanse kruiden en takje rozemarijn.
De witlof met appel,augurk en wat saus .
De spareribs indirect op de bbq 120/130 graden na ongeveer 2?3 uur inpakken met boter,bruine suiker en jagermeister
En na een tijdje uit gepakt wat saus erop en toen de zalm direct erop tot 55 graden.
Het was allemaal prima gelukt alleen de aardappels wat te vroeg erop.
Maar het smaakte prima proefde een klein beetje van de jagermeister was erg lekker de zalm was ook prima.
Was het bordje foto bijna vergeten dat er was al een stuk van de zalm af.
Bedankt voor het kijken en tot de volgende keer
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
Krieltjes en rauwe witlof erbij.
De spareribs het vlies eraf vanochtend rub er over (een recept van jord althuizen )
Zalm met lemonpeper en citroenzuur erover en op een plankje.
Krieltjes had ik aan een takje rozemarijn geprikt maar iets te vroeg erop
En ik vond het toch wel wat weinig dat maar een paar krieltjes in een bakje met wat olie wat Italiaanse kruiden en takje rozemarijn.
De witlof met appel,augurk en wat saus .
De spareribs indirect op de bbq 120/130 graden na ongeveer 2?3 uur inpakken met boter,bruine suiker en jagermeister
En na een tijdje uit gepakt wat saus erop en toen de zalm direct erop tot 55 graden.
Het was allemaal prima gelukt alleen de aardappels wat te vroeg erop.
Maar het smaakte prima proefde een klein beetje van de jagermeister was erg lekker de zalm was ook prima.
Was het bordje foto bijna vergeten dat er was al een stuk van de zalm af.
Bedankt voor het kijken en tot de volgende keer
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro