Beef en Steak

Sparerib nutella en appeltaart....

TraegerTinus

Gemarineerd
Wat? Nutella? Ja Nutella.
Vanavond spareribs op het menu, lekker toch? Vrouwlief is meer voor fall of the Bone en her wish is my command.....

Kinderen hadden ook inspraak, Sjookopastaaa hoor ik linksachter mij, nou is goed meissie, doen we dat.

20200425_155533.jpg

3 strengen spareribs, 1 voor de meiden ( naturel en stuk met Nutella) 2e streng met sparerib kruiden en ketchup/ketjap en 3e string met sambal, smoked pepper sauce en Mexicaanse kruiden. 3uur op 120 graden en daarna in de folie met roomboter en basterdsuiker en honing, behalve de sambalrib, daar ging nog meer sambal en pepersauce overheen.
20200425_134259.jpg

Stuk voor stuk goed gelukt

Groente natuurlijk op de groenteplaat
20200425_182108.jpg

En de appeltaart om 18.00 op 180 graden.
(Gemaakt door vrouwlief)

Als u zich nou afvraagt, is Tinus rijp voor het gesticht? Ik kan u vertellen, sparerib met pasta smaakte ook nog best wel. Eerlijk waar. Kinderen hebben gesmuld. Doe eens gek, en na de eerste 3uur, stukje eraf snijden en in de folie met chocopasta.

Onze oudste (11jaar) is gek op scherp en heeft heerlijk gegeten van de smabalrib, tezamen met een biertje, hebben wij er ook heerlijk van gegeten.

Appeltaart laat nog even op zich wachten. Wordt vervolgd.

En de taart
20200425_193301.jpg

20200425_194903.jpg

Laatst bewerkt:
Screenshot_20200426-093836_WhatsApp.jpg

Dat was prima TOEFen

Boden iets te donker, volgende keer kwartiertje korter.
De taart was 1.20uur op 180 graden

Mooi werk en altijd fijn als de kinderen het ook lekker vinden. Mooie taart btw.

Leuk man, beetje klooien met smaakjes. Rib met Nutella. Ben best nieuwsgierig, eerlijk.

Maar:
Onze oudste (11jaar) is gek op scherp en heeft heerlijk gegeten van de smabalrib, tezamen met een biertje

11 jaar een biertje? Echt? 😂
En jij de ranja?

Leuk man, beetje klooien met smaakjes. Rib met Nutella. Ben best nieuwsgierig, eerlijk.

Maar:
Onze oudste (11jaar) is gek op scherp en heeft heerlijk gegeten van de smabalrib, tezamen met een biertje

11 jaar een biertje? Echt?
En jij de ranja?
Haha, ja zo las ik het ook terug, hopelijk snappen jullie dat het uiteraard alcoholvrij bier moet zijn

Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk

Ach je kunt er niet vroeg genoeg mee beginnen. Met ribs dan he ;)
Mooi hoor, maar gaat de rooksmaak/vet van de ribs niet in de taart trekken?

Ach je kunt er niet vroeg genoeg mee beginnen. Met ribs dan he ;)
Mooi hoor, maar gaat de rooksmaak/vet van de ribs niet in de taart trekken?
De taart ging als toetje NA de ribs op de BBQ, met ook een hogere temperatuur dan de ribs, dus dat viel gelukkig mee. Wel te lang aan gehad waardoor die net iets aan de droge kant was. Maar al met al blij met het resultaat

Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk

Hahaha mooi man, Chocoribs. Weer wat anders. En als t smaakt mooi toch.
Appeltaart ziet er ook goed uit. Lekker dagje BBQ geweest zo te zien

Terug
Bovenaan Onderaan