BasBQ
Beef en Steak

snijmachine

 
 

miep

Pitmaster
Berichten
805
Hoi allemaal,

Zit er toch wel aan te denken om een snijmachientje te kopen
Kan de bacon wat dunner enzo..... :)
Had er eentje gezien met volgens mij een gladde schijf, wat beter is voor vlees en kaas.
Een tristar 2103
Heeft iemand toevallig hier ervaring mee?
tristar-em2103-snijmachine-1-large_zpsae571094.jpg


Hij lijkt me wel aardig nl
 
De reviews op kieskeurig en amazon.de zijn niet zo geweldig.
 
Miep ik heb een tijdje geleden een Hendi snijmachine gekocht.
Je moet een snijmachine kopen met een glad mes dit is speciaal om vleeswaren
mee te snijden.Ik zelf heb hem via marktplaats gekocht via een of andere handelaar
die er volgens mij geen verstand van had want er zat een slijpmechanisme op en daar had hij nog nooit
van gehoord hij zij geef maar 55 euro je snapt wel dat ik hem zo in de auto had staan.Er staan er verschillende op marktplaats maar koop niet zo'n goedkoop plastic apparaat want die heb ik ook een met zo'n kartelmes en omdat ik zelf brood bak is hij daar wel geschikt voor. Ik zal er een foto bij zetten dan weet je waar ik over praat.Succes Gr Henk.
muhedyma.jpg
 
Hendrik Willem zei:
Miep ik heb een tijdje geleden een Hendi snijmachine gekocht.
Je moet een snijmachine kopen met een glad mes dit is speciaal om vleeswaren
mee te snijden.Ik zelf heb hem via marktplaats gekocht via een of andere handelaar
die er volgens mij geen verstand van had want er zat een slijpmechanisme op en daar had hij nog nooit
van gehoord hij zij geef maar 55 euro je snapt wel dat ik hem zo in de auto had staan.Er staan er verschillende op marktplaats maar koop niet zo'n goedkoop plastic apparaat want die heb ik ook een met zo'n kartelmes en omdat ik zelf brood bak is hij daar wel geschikt voor. Ik zal er een foto bij zetten dan weet je waar ik over praat.Succes Gr Henk.
muhedyma.jpg
Ben het er helemaal mee eens koop geen plastiek onding gaat je irriteren en aan ergeren en dan komt er toch een ander heb er zelf ervaring mee.
 
Dank jullie wel
Dat van een glad mes wist ik inmiddels al, ik had nl wel het idee dat deze wel een glad mes had vandaar.
Ik snuffel nog wel ff verder. Het mooiste is als ik hem eerst echt kan zien en niet op een plaatje.
 
miep zei:
Dank jullie wel
Dat van een glad mes wist ik inmiddels al, ik had nl wel het idee dat deze wel een glad mes had vandaar.
Ik snuffel nog wel ff verder. Het mooiste is als ik hem eerst echt kan zien en niet op een plaatje.
Deze dingen moet je altijd bekijken want ze kunnen er ook een mooi plaatje bijzetten op marktplaats.
 
heb er hier een (geleend) met een gekarteld mes (heet dat zo? een zaagtand zeg maar ; ) en ik heb er rauwe ham op gesneden. ging perfect, ook de mooie hele dunne plakken jamon de bodega. het is wel een solide geval, oud denk ik, loodzwaar enzo.

een glad mes is dus misschien beter maar als je een mooie kunt scoren met een kartelmes zou ik dat zelf toch ook overwegen.
 
Marieken zei:
heb er hier een (geleend) met een gekarteld mes (heet dat zo? een zaagtand zeg maar ; ) en ik heb er rauwe ham op gesneden. ging perfect, ook de mooie hele dunne plakken jamon de bodega. het is wel een solide geval, oud denk ik, loodzwaar enzo.

een glad mes is dus misschien beter maar als je een mooie kunt scoren met een kartelmes zou ik dat zelf toch ook overwegen.
sommige machines zitten soms twee messen bij.
 
Terug
Bovenaan Onderaan