Beef en Steak

snacktime, stoofvlees in filo

camiel

Gerijpt
Hallo BBQvrienden

Ge?nspireerd door de fotowedstrijd "wat doen we met de restjes" hier de verwerking van m'n restjes; stoofvlees in filo snack.

stoofvleessnack01.jpg

het restje uit de vriezer, langzaam ontdooien in de koelkast.

stoofvleessnack02.jpg

stoofvleessnack03.jpg

aangemaakt met wat jus om de juiste consistentie te krijgen.

stoofvleessnack04.jpg

stoofvleessnack05.jpg

stoofvleessnack06.jpg

stoofvleessnack07.jpg

stoofvleessnack08.jpg

stoofvleessnack09.jpg

En wat dronken we erbij?

biermenu01.jpg

Dit keer een biermenu te weten: Brand up, Palm hop select, Brand zwaar blond en een Big Chouffe collectors edition

Lekkere combi! Filo ipv bladerdeeg bleek de juiste keuze, een knapperige lichte korst met lekker warm stoofvlees in bbqsaus.

Het oordeel van het testpanel; Dit mag je vaker maken!

fijne feestdagen en keep on rockin' & smokin' in a free world!

gloeiende groet

Camiel de barbecueman

Dat zijn lekkere hapjes geworden volgens mij!
En ik zie een hele grote fles gevaarlijk maar lekker bier ;)

Lekker hoor en mooie foto's!!!

lekker eten en lekker drinken  :) ;)

Ja hoor!!!! lekkerrrrr!!! :D

Lekkerbekkers met bier. Yum.

Leuk idee. Wordt zo nog wel wat met "kliekjesdag"

Ziet er goed ! Die Brand zwaar blond ken ik nog niet ? lijkt het een beetje op de Leffe blond ?

Boldeagle zei:
Ziet er goed ! Die Brand zwaar blond ken ik nog niet ? lijkt het een beetje op de Leffe blond ?

Nee, Leffe blond is iets fruitiger, aromatischer en bepaalde gisting smaak (Voller van smaak) dan blond zwaar bier.. Dit bier heeft een hogere alcholpercentage circa 8%. Ik persoonlijk vind ze te brut door hoge percentage het is wel makkelijker te drinken.

Boldeagle zei:

Brand zwaar blond is naar receptuur van thuisbrouwer Jacques Bertens, die de bierbrouwwedstrijd 2013 gewonnen heeft. Fruitig met hop aroma. Echt een topbier en zeker een aanrader! Lijkt niet op leffe blond, heeft een eigen(zinnig) karakter, iets wat ik herken uit mijn eigen brouwcariere.

Gewoon proberen!

Camiel zei:
Boldeagle zei:

Brand zwaar blond is naar receptuur van thuisbrouwer Jacques Bertens, die de bierbrouwwedstrijd 2013 gewonnen heeft. Fruitig met hop aroma. Echt een topbier en zeker een aanrader! Lijkt niet op leffe blond, heeft een eigen(zinnig) karakter, iets wat ik herken uit mijn eigen brouwcariere.

Gewoon proberen!

Ik ben om !  Dat is sowieso altijd snel met een goed biertje  :D

Terug
Bovenaan Onderaan