Beef en Steak

smash burger op de wga

Wesleyh92

Vuurmaker
ik denk dat mijn berichtje onder dit forum onderwerp hoort

ik wil eigenlijk op de camping op mijn wga smashburgers maken
nu de denk ik dat daar nier een origineel bakplaatje voor is (vandaar die forum locatie)
hebben jullie een idee om dat te doen sorry ik ben een beetje inspiratie loos

Zoiets ? Staat op Marktplaats, niet goedkoop maar ik en nog anderen hier hebben hun wga ook gepimpt met deze aanbieder zijn onderdelen en is heel goede kwaliteit.

Of dit ?

Ooo bedankt
Daar kan ik zeker eens een berichtje naar toe doen

Een klein gietijzeren skillet werkt ook, alleen moet je "smasher" klein genoeg zijn om in het pannetje te passen zonder op de randen van het pannetje te blijven hangen

Trekt de wga dan nog wel? Deze lijkt me wel heel groot

Maar als dat werkt ben ik denk ik voorzien 😇 want op zo iets doe ik het nu ook op de master touch
Denk dat deze, zoals je zelf aangeeft de WGA teveel afdekt of je moet hem dwars leggen.
Maar als je hem al hebt kan je het (thuis) proberen.

Smashburgers op de WGA voegt wel weer een 🌟 toe aan de vakantie!

Bedankt voor jullie reacties ik ga hier mee aan de gang vakantie duurt nog even dus ik heb nog tijd

Maar idd wat cherrywood zegt die extra ⭐️ op de vakantie doe je het voor

Ik kan nu al niet meer wachten 😂😂

Trekt de wga dan nog wel? Deze lijkt me wel heel groot

Maar als dat werkt ben ik denk ik voorzien 😇 want op zo iets doe ik het nu ook op de master touch
Lucht schuif aan de andere kant van de kier open, en dan gaat het prima. Wel zorgen dat je kolen goed aan staan. En anders overdwars, dat kan ook vanzelf. Mijn plaat is zelfs 23,5 cm breed

1000048507.jpg

Lucht schuif aan de andere kant van de kier open, en dan gaat het prima. Wel zorgen dat je kolen goed aan staan. En anders overdwars, dat kan ook vanzelf. Mijn plaat is zelfs 23,5 cm breed

Bekijk bijlage 73150

Hee, die plaat heb ik ook!

Nooit aan gedacht om die op de wga te leggen…..

Thnx! Die gaat voortaan mee op vakantie.

Mensen heel erg bedankt voor jullie mee denken👍👍👍👍

Niet helemaal of topic...:
Ik overweeg om in de vet opvang van deze plaat ( denk dat ik dezelfde heb) een gat te boren om het vet en de rommel tijdens het bakken af te voeren......
Wat is jullie idee?

Niet helemaal of topic...:
Ik overweeg om in de vet opvang van deze plaat ( denk dat ik dezelfde heb) een gat te boren om het vet en de rommel tijdens het bakken af te voeren......
Wat is jullie idee?

Zou wel kunnen, maar dan moet je het vet weer ergens anders opvangen.
(of vlammen eronder accepteren)

Terug
Bovenaan Onderaan