Beef en Steak

Simpel

Petra

Sprokkelaar
Berichten
28
Ik heb een simpel iets gemaakt , waar hij opstaat heb ik wat ruimte gelaten zodat er lucht door kan. Niet zo professioneel als ik hier voorbij zie komen . Als ik ga bbq zoals vanmiddag rijd ik het naar buiten . Afgekoeld of bij regen rijd ik hem onder het afdak van mijn schuur.

20240825_100143.jpg


17245730520421295703508865980021.jpg
 
Hoop voor je dat de plankjes waar de Q op staat op een degelijke manier zijn vast geschroefd 😬.
 
Hoop voor je dat de plankjes waar de Q op staat op een degelijke manier zijn vast geschroefd 😬.
Ow ja hoor , als ik er op duw is er geen beweging in te krijgen . Waarom laat je je tanden zien met die emo? De planken zijn 3 cm dik .

20240825_104246.jpg
 
Waarom laat je je tanden zien met die emo? De planken zijn 3 cm dik .
Gaat ook niet om de dikte van de planken, ze zijn onder de balken en niet er op , dat is kwa constructie het minst sterk. Dus hoop ik voor je dat ze goed zijn vast geschroefd. Zou zonde van de Q zijn als hij er door heen zakt.
Maar zal vast goed komen, veel plezier er mee.
 
Ik hou van simpel! Fijne oplossing bedacht 😁

De planken kunnen het ongetwijfeld dragen maar snap wel wat Rdj schrijft hij heeft het alleen over de schroeven niet over de kwaliteit van je planken. We zien liever geen bbqs sneuvelen.
Aangezien de planken waar je kamado op staat zweven ipv ergens op rusten is extra goed vastgeschroefd belangrijk maar dat zit wel goed 👍
 
  • Leuk
Waarderingen: Rdj
Gaat ook niet om de dikte van de planken, ze zijn onder de balken en niet er op , dat is kwa constructie het minst sterk. Dus hoop ik voor je dat ze goed zijn vast geschroefd. Zou zonde van de Q zijn als hij er door heen zakt.
Maar zal vast goed komen, veel plezier er mee.
Ik zal als ik de man weer zie die het gemaakt heeft . Erna vragen om het na te kijken of anders laten maken. Bedankt
 
Gaat ook niet om de dikte van de planken, ze zijn onder de balken en niet er op , dat is kwa constructie het minst sterk. Dus hoop ik voor je dat ze goed zijn vast geschroefd. Zou zonde van de Q zijn als hij er door heen zakt.
Maar zal vast goed komen, veel plezier er mee.
En anders zitten er nog 2 handvatten aan die als vangnet dienen ;)
 
Ik hoop wel dat je iets tussen onderkant bbq en de houten planken legt qua hitte isolatie.
Zoals een steen of voetjes.
Je zal niet de eerste zijn waarbij het hout wegbrandt door de hitte van de BBQ
en wat @Rdj zegt, constructietechnisch is het wat fragiel. Het volledige gewicht hangt nu aan de schroeven. Keer je de constructie om dan liggen de planken op de balkjes en zijn de schroeven spanningsvrij. Dat is niet om commentaar te leveren maar om je te behoeden van een BBQ die straks in stukken gebroken op de grond ligt.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Rdj
Ik hoop wel dat je iets tussen onderkant bbq en de houten planken legt qua hitte isolatie.
Zoals een steen of voetjes.
Je zal niet de eerste zijn waarbij het hout wegbrandt door de hitte van de BBQ
en wat @Rdj zegt, constructietechnisch is het wat fragiel. Het volledige gewicht hangt nu aan de schroeven. Keer je de constructie om de liggen de planken op de balkjes en in de christen pnningvrij. Dat is niet om commentaar te leveren maar om je te behoeden van een BBQ die straks in stukken gebroken op de grond ligt.
Dank u, ik zal hem morgen laten komen en dit ding uit elkaar laten halen en koop ik wel ergens goedkoop een kast/tafel ofzo
 
Ik hoop wel dat je iets tussen onderkant bbq en de houten planken legt qua hitte isolatie.
Zoals een steen of voetjes.
Je zal niet de eerste zijn waarbij het hout wegbrandt door de hitte van de BBQ
en wat @Rdj zegt, constructietechnisch is het wat fragiel. Het volledige gewicht hangt nu aan de schroeven. Keer je de constructie om dan liggen de planken op de balkjes en zijn de schroeven spanningsvrij. Dat is niet om commentaar te leveren maar om je te behoeden van een BBQ die straks in stukken gebroken op de grond ligt.
Dit zal wel goed zijn ? , tenminste zoiets . Ik moet eerst de maat gaan meten van mijn bbq. Gaat nu niet want is aan het afkoelen .

Screenshot_20240825_190827_bol.jpg
 
Ik vind het een mooi tafeltje.

Begrijp het niet verkeerd, alles wat hierboven gezegd wordt is allemaal goed bedoeld.
Het zou zonde zijn als je bbq op de grond klettert.

Misschien dat je er een balkje of lat eronderdoor kunt schroeven, dan zit eea alweer een stuk vaster.
 
Ik vind het een mooi tafeltje.

Begrijp het niet verkeerd, alles wat hierboven gezegd wordt is allemaal goed bedoeld.
Het zou zonde zijn als je bbq op de grond klettert.

Misschien dat je er een balkje of lat eronderdoor kunt schroeven, dan zit eea alweer een stuk vaster.
Ik weet het dat het goed bedoeld is. Ik ga wachten tot het originele tafeltje weer op voorraad is .
I
 
Ziet er heel netjes uit
 
Terug
Bovenaan Onderaan