Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik start het vuurtje ook meestal van in het midden. Half (bruin) aanmaak blokje erop en dan alle schuiven vol open en deksel dicht. Heb je dat ding in plus minus een kwartier op 100 graden. Directe hitte is dan te verwaarlozen. (heb ooit nog op scouting gezetenJuulvh zei:Ik ben geen kenner, maar gezien de kolen bijna tot de rand komen en het vlees tot voorbij de heat deflector gaat, word je buitenkant dan niet aan directe hitte blootgesteld?
Haha... Kan ook echt net.. Maar blijft een leuke aankoopSander72 zei:Machtig gezicht man zo'n dino steak op een mini ei, bravo!
Gewoon een beetje aanklooien.. Das bbqen toch? Die glaze droogt als het goed is helemaal in.. En wordt dan een soort korstje... Dat hoop ik iigb.asv zei:heerlijk zo'n groot stuk op zo'n kleine bbq! Ziet er lekker uit!
Waarom geef je hem een glaze? Normaal is peper en zout al genoeg bij zo'n mooi stuk toch?
Tjeerdoo zei:Gewoon een beetje aanklooien.. Das bbqen toch? Die glaze droogt als het goed is helemaal in.. En wordt dan een soort korstje... Dat hoop ik iigb.asv zei:heerlijk zo'n groot stuk op zo'n kleine bbq! Ziet er lekker uit!
Waarom geef je hem een glaze? Normaal is peper en zout al genoeg bij zo'n mooi stuk toch?
Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk