BasBQ
Beef en Steak

Service Bastard

 
 
 

Robert Z

Stoker
Berichten
461
Afgelopen maart heb ik een Bastard urban large gekocht. Wat een beest van een apparaat. Echt super! Hij kan alles aan van stoofpotje en pizza tot een Canadese cote du boeuf. En erg solide, mooie aanpassingen ten opzichte van het 2019 model. Kortom ik was super tevreden. Maar helaas ik zag onlangs dat het binnenwerk van de Bastard gebarsten was. Zowel de ring als de onderkant. Echt wel even balen, gelukkig heeft Bastard alles zo efficiënt gemaakt dat het binnenwerk er niet uit hoeft als je schoonmaakt. Maar goed ik vond wel dat deze onderdelen langer moeten dan een paar maanden. Dus ik heb de service afdeling enkele foto’s gemaild. Een reactie liet wel even op zich wachten maar dat werd ook duidelijk vermeld op de site van Bastard. Maar het wachten werd beloond. Wat een super service, nadat ik mijn contact gegevens en het aankoop bewijs heb doorgemaild hebben ze de vervangende onderdelen al opgestuurd.
Wat een super service!! Een dik vet compliment voor Bastard!!👍🏼
 
Vandaag kwam de levering dan, een geheel nieuw binnenwerk voor mijn Bastard! Als of ik weer een nieuwe bbq heb. Zo blij als een kind!!

nogmaals wat een service van Bastard!! Een tien met een griffel
 
Vandaag kwam de levering dan, een geheel nieuw binnenwerk voor mijn Bastard! Als of ik weer een nieuwe bbq heb. Zo blij als een kind!!

nogmaals wat een service van Bastard!! Een tien met een griffel
Klasse hoor...fijn dat t opgelost is
 
Terug
Bovenaan Onderaan