Beef en Steak

semi makkelijke barbecue

meinonA

Stoker
hallo allemaal,
Ik ben opzoek naar een paar recepten voor worst, burgers, en andere leuke recepten die snel klaar zijn. Ook ben ik opzoek naar een burnt ends recept die ik eerder klaar maak en ze op de dag zelf in aluminium kan opwarmen (Graag recepten met de interne temperaturen erbij).

Hebben jullie leuke recepten e.d. die ik hiervoor kan gebruiken?
Ik heb een gehaktmolen met een vuller die ik evt wil gebruiken voor de burgers en de worst.
Mochten jullie langs aanbiedingen komen die halverwege Augustus nog gelden ben ik daar ook benieuwd naar.

Alvast bedankt voor het meedenken.

Worst is sowieso makkelijk vind ik,
Zorg voor wat mooi vet vlees, vullen en kruiden die je tegen komt bij de hand er in. En het is bijna altijd goed 😉

Het hele forum staat vol met leuke en lekkere recepten. Voor iets wat snel klaar moet zijn, zou je eens kunnen kijken bij High&Fast (what's in a name). Waar ben je precies naar op zoek eigenlijk?

@Spekkie Ik ga halverwege augustus BBQ'en voor een groep die alleen bekend is met je bekende supermarkt worstjes en burgers.
Daarom wil ik laten zien hoe het beter kan door ook burgers en worstjes te maken van vlees wat niet perse duurder is, maar bijvoorbeeld wel een hoger vetpercentage heeft en op een goeie temperatuur. Bijvoorbeeld burgers klaargemaakt als biefstuk in plaats van super ver door en vaak droog.
Daarnaast wil ik meerdere soorten burnt ends maken omdat dat iets is wat de meeste huis tuin en keuken BBQ'ers niet kennen.
Al het bovengenoemde vlees zou ik het liefst zelf maken. Voor de burgers en de worst heb ik bijvoorbeeld al een gehaktmolen met vuller in huis.

Laatst bewerkt:
@Spekkie Ik ga halverwege augustus BBQ'en voor een groep die alleen bekend is met je bekende supermarkt worstjes en burgers.

Je kan natuurlijk ook een spareribs low en slow kunnen maken en die dan in kleine stukjes laten proeven.

Daarna gewoon wat ze gewend zijn. Kijken wat ze het lekkerste vinden.

Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk

@meinonA precies wat al gezegd Is.
Check dit forum of de bekende sites van bbq bloggers (noskos of zo) voor mooie recepten.

Terug
Bovenaan Onderaan