BasBQ
Beef en Steak

sea turtle eggs

 
 
 

Leo

Forum Meubilair
Berichten
11.363
bij een kleine bijeenkomst van het bbqgenootschap kwam Dennis met sea turtle eggs aanzetten, die waren zo ontzettend lekker dat ik gisteren ook maar een poging heb gewaagd om ze te maken

IMG-20120818-00326.jpg


nadat ik de vulling klaar had gemaakt, hier knikkers van gedraaid en deze even in de vriezer gelegd zodat je de worst er goed omheen kon draaien.

IMG-20120818-00328.jpg


na ca 90 minuten kwamen ze er zo vanaf

IMG-20120818-00330.jpg


Dennis had ook omschreven dat je het gehakt goed vast moet kneden, de volgende keer doe ik het met de keukenmachine, dan krijg je een veel compacter gehakt.

IMG-20120818-00331.jpg


zo zag de binnenkant eruit.

Ik heb hier ingemaakt jalapeno pepers staan in een weckpot en er daar 1 van gebruikt.
Ik ben er nog heel zuinig mee geweest dacht ik zelf, heb nog geen halve gebruikt, maar de vlammen schoten bij ons de keel uit zo scherp als dat ze waren.
Verder waren ze wel erg lekker, een volgende keer wat minder jalepeno peper erdoor.

Dennis, bedankt voor het recept
 
Het ziet er heerlijk uit Leo.
Ga ze ook maar ff op mijn (alsmaar groeiende) ToDo lijst zetten.  :)

Thx

Mac
 
Ziet er goed uit Leo !
 
Kleine bijeenkomst, kleine bijeenkomst? Je bedoelt, de KOOLSLAMEATING!!! Een mega-event, als nooit eerder vertoont!
Nou vooruit, je eieren zien er lekker uit.....
 
ja was een leuk samenzijn in select gezelschap als je dat bedoelt  ;)
 
Frits zei:
Lekkere eitjes, Leo

weet jij of de scherpte versterkt wordt bij inmaken van de jalepeno's?
 
Hitte ligt aan de jalape?o's zelf, dat kan heel wisselend zijn.
 
noskos zei:
Hitte ligt aan de jalape?o's zelf, dat kan heel wisselend zijn.

oke, dank je wel, is dus wel iets om rekening mee te houden
 
Ik had het kunnen weten :) Kon me niet herinneren dat ik deze op de site van Dennis al tegen was gekomen... maar toch wel dus :D
 
Ze zien er smakelijk uit, maar voor mij dan toch wel te scherp. Ik ga ze ook een x maken met aangepast recept
 
Ziet er heerlijk uit.
Ga ze snel ook eens maken.
 
Ik denk dat ik dit ook maar is moet maken. Ziet er zo lekker uit.  ;D



Net zoals zoveel gerechten die ik nog wil doen. :-\
 
is wel iets voor jou om te maken Fardo
 
Terug
Bovenaan Onderaan