BasBQ
Beef en Steak

Sea Side Smokers oefensessie

 
 
 
 
 
 

noskos

Administrator
Forumleiding
Berichten
11.858
Vandaag kwamen de Sea Side Smokers voor het eerst bij elkaar om te oefenen, individueel hebben we dat al veel gedaam meer het is toch ook heel leerzaam om dat in teamverband ook te doen zodat je een beetje op elkaar in gespeeld bent en elkaar gerechten kunt proeven en uitproberen.

ssstraining1-1.jpg


En tussendoor moest er ook gegeten worden natuurlijk.
pploempia-1.jpg


ppkroketten2-1.jpg


We zouden jullie een hoop kunnen vertellen over vandaag, maar dat doen we niet, kom wat proeven in 't Twiske zou ik zeggen ;)
 
ziet er geconcentreerd en gezellig uit, ik heb dat weekend al vrij gehouden
 
Als het enigzins kan, komen wij!
 
Was heel gezellig en leerzaam, Dennis bedankt voor de gastvrijheid en de mooie spullen :), Dominique ook bedankt voor de heerlijke saus en gist!
 
Ik heb een hoop gehoord, en nu nog kijken hoe ik dat allemaal in praktijk ga brengen. Enorm genoten, maar ja we zijn niet voor niets lid van een " genootschap" ....
Ik ben stiekem nu al een beetje trots, fijne sfeer in ons team, helemaal leuk.
 
denk dat dat de basis ook moet zijn, succes met z'n drieen
 
En een mooie schort !!
 
Leuk zo'n oefensessie.

Wat hebben jullie gemaakt of is dat een teamgeheim  ;)
 
We hebben kip gedaan gisteren. E?n van de vier gerechten die je bij een Amerikaanse stijl wedstrijd moet doen.
 
niks mis met een lekker kippie
 
Altijd leuk die oefensessies.

Kip: dijtjes, botor en weinig kruiden volgens de amerikanen.....tja

Ik zet ze altijd lekker in de marinade.
Dus zal een behoorlijk omschakelaktie moeten worden.

Maar jullie kunnen oefenen wat je wilt, mijn kip is onverslaanbaar........... :(
(ik ga de strijd uberhaup niet serieus aan, ik ga er heen om te leren)
 
Moeten jullie eens kijken wat ik kreeg van de Frits! Om thuis te kunnen oefenen. M?t een DigiQ.... Jullie geloven het misschien niet, maar ik was er even stil van. En daarna sloeg ik Frits, als dank. Ja, ik kan mijn emoties niet zo goed de baas...
0e05efc6.jpg


En!!!! Een persoonlijk houten handvat erbij, hoe cool is dat! Hoe welkom kan je je voelen...
b3e912c1.jpg


Nu moet ik dus ook wel keihard mijn best gaan doen, en daar heb ik enorm zin in.
Dennis en Frits, dank voor het vertrouwen, ik hoop dat ik het waar kan maken...
 
applaus, applaus, applaus
 
ohhhhhhhhhh........

Slijmjurken zeg, die twee mannen.
Laat je niet inpakken he D!!
 
Dennis en ik zijn blij dat Dominique mee doet met de Sea Side Smokers, dat kunnen jullie wel zien ;).
 
gelijk hebben jullie, wees er maar trots en zuinig op
 
Nou dat word oefenen.
Kom maar op met de recepten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan