Beef en Steak

Schade aan mijn WSM

noskos

Administrator
Forumleiding
Ik heb een school achter mijn huis en gisteren is ??n van de kindjes daar zo vriendelijk geweest om ??n of ander hard plastic speelblok over de schutting te gooien. Dit is op mijn WSM terecht gekomen en daar zit nu een flinke beschadiging op :(
Even langs geweest net, de directeur was niet aanwezig, maar die zou heel snel contact met me opnemen en de kindjes zouden vermanend toegesproken worden ;)

Heb er even een eurootje bijgelegd voor het idee en eventueel verhaal naar de verzekering ;)
wsmschade-1.jpg

wsmschade-2.jpg

Ow ja, een nieuwe deksel kost ?135

ben je weer mooi klaar mee, hopen dat het netjes wordt opgelost

Hoop dat de directeur gewoon een nieuwe betaalt, anders de school aansprakelijk stellen voor de schade.
Die kunnen zij verhalen op hun WA verzekering.

In het kader van " keihard balen".... Potverdorie! Dat kindje heeft het natuurlijk niet expres gedaan, en ik ben benieuwd of ze de dader te pakken krijgen.
Maar zo'n school is daar tegen verzekerd ga ik vanuit. Ik hoop dat het snel en netjes word opgelost!

Melden bij je eigen verzekering aangifte doen en het wordt allemaal geregeld.

Geweldig ! Zomaar een nieuwe deksel dankzij ??n of andere dreumes ! ;-)
(altijd positief blijven, niewaar ? :-D )

Moet ik weer helemaal opnieuw beginnen, in deze zit ruim 5 jaar smaak gevangen ;)

5 jaar inhalen zal niet gauw gaan, als je 120+ keer in een jaar de Q aan heb.
Word wel record jaar als ik het zo zie, of je moet opeens de rem erop gooien 8)

De oude deksel over de nieuwe zetten. Dan heb je een valhelm voor je wsm.

Marc, valt hij er dan niet af? of valt hij er net binnenin?

Is hetzelfde probleem denk ik als dat je de WSM deksel op de kolenbak van de WSM wil zetten

volgens mij is hier overduidelijk sprake van emotionele schade ;)

Even met de directeur gesproken en er wordt binnenkort ?135 euro op mijn rekening overgemaakt!

Terug
Bovenaan Onderaan