Beef en Steak

Runder short ribs, spareribs en maiskolf.

TraegerTinus

Gemarineerd
En voor de kinderen vanavond patat met kaassticks.....

De spareribs en shortribs gerubd met treager rub voor varken en rund.
Vluchtig snufje Mexican rub (Chili achtig) over de spareribs heen en een wolkje zwarte peper extra over de shortribs.

Alles op zo'n 120 graden

Maiskolven met roomboter en maxicanrub en nog wat honing.

Wordt vervolgd.
Bak vol met korrels, nu ff paar uur op de camping aan de slag. (Lang leve de traeger )
9fb5480f147c515f29355debfbf99796.jpg
1e7f004fe505d4a7617eb12a09e9720a.jpg

Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk

Ook nog wat portobello's erbij voor de vrouw.

Saus ziet er super uit. Ben bang iets te veel appelazijn.
ac4a1fed2cc7f42c19e2739e45840923.jpg

Vallen al uit elkaar.  3,5uur  0.45uur en 0.30 uur
03f8ed1dde8b960f9591b745c959caad.jpg

Paddo's waren heerlijk

Mais wat minder. Ook op 120, temp te laag?

8e1949f994eee3ee3ec94d89ea4496df.jpg
ea598678e4f556177361187231505deb.jpg

Nog laten rusten
077e05e30cfb49513a41831c31b08a52.jpg

Lekkere stukkies vlees hoor

Ziet er toch allemaal geslaagd uit. Vooral die paddo?s. Dat lijkt me toch wel eens lekker om ook eens te maken.

Wat is we niet goed aan de mais? Ik koop altijd van die kolven bij de super. Zijn altijd wat nat als ze uit de verpakking komen. Ik droog ze af. Beetje olie, zout, peper en Italiaanse kruiden oid en dan indirect mee met de rest. Voordat ik ze op tafel zet gril ik ze kort aan 4 kanten. Altijd een succes die dingen

Bram zei:
Ziet er toch allemaal geslaagd uit. Vooral die paddo?s. Dat lijkt me toch wel eens lekker om ook eens te maken.

Wat is we niet goed aan de mais? Ik koop altijd van die kolven bij de super. Zijn altijd wat nat als ze uit de verpakking komen. Ik droog ze af. Beetje olie, zout, peper en Italiaanse kruiden oid en dan indirect mee met de rest. Voordat ik ze op tafel zet gril ik ze kort aan 4 kanten. Altijd een succes die dingen
Vorige keer had ik de temp wat hoger en waren makkelijker in dikke plakken te snijden , deze waren van de Aldi (had ik de vorige keer.ook)
Heb er roomboter, siroop en kruiden opgedaan,  smaak was eigenlijk wel OK maar moeilijk te snijden.  Hebben er wel 4uur op gelegen.

Oja, paddo's waren super,  zat spek, knoflook, ui,  kruidenboterkruiden en paprika in, kaas erover.

Lust ik wel!

Dat ziet er prima uit mooie stukken vlees en mais en paddo?s het kan niet op

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

Nog restje opgewarmd in de Airfryer, Poe he Gertje,  nog hartstikke mals en lekker
4cc4f12ec97c1dd6d937e4e3db76461c.jpg

TraegerTinus zei:
Vorige keer had ik de temp wat hoger en waren makkelijker in dikke plakken te snijden , deze waren van de Aldi (had ik de vorige keer.ook)
Heb er roomboter, siroop en kruiden opgedaan,  smaak was eigenlijk wel OK maar moeilijk te snijden.  Hebben er wel 4uur op gelegen.

Ik snij ze nooit in plakken. Lekker van de kolf knagen. Of de mais van de kolf snijden. Maar dat is ook verleden tijd. De brakken willen nu ook gewoon knagen

Bram zei:
TraegerTinus zei:

Ik snij ze nooit in plakken. Lekker van de kolf knagen. Of de mais van de kolf snijden. Maar dat is ook verleden tijd. De brakken willen nu ook gewoon knagen

Waarom ook moeilijk maken als het makkelijk kan he ;)

Heerlijke maaltijd, short ribs en portobello's is een super combinatie en het leuke van portobello's is je kunt ze iedere keer op een andere manier vullen :D dan moet ik gelijk weer denken aan een recept van heel lang geleden, een portobello gevuld met geroosterde biefstuk met daar weer een Roquefortsaus overheen heerlijk op een bedje van rucola.

Terug
Bovenaan Onderaan