Beef en Steak

Rub als cadeau

sjors86

Tondelzoeker
Berichten
7
Als je iemand een kant en klare rub cadeau zou doen, welke zou je dan kiezen of wellicht ken je een leuk setje dat te koop is?
 
Rubs van Noskos natuurlijk 😄.
Er is genoeg keus maar let bij de goedkoopste op de zout hoeveelheid.
Rond de 28 gram is meestal genoeg.
Goedkope hebben soms er wel 65gram in zitten.
 
Wat voor iemand is de ontvanger? Dat is in deze wel belangrijk om te weten.
Is het iemand die vaak met rubs werkt? Maakt deze persoon vaak zelf rubs? Of wat koopt hij/zij normaal gesproken?

Voor iemand die vaak varieert en die veel rubs zelf maakt of al in de keuken heeft zou ik kiezen voor wat uitgesprokenere smaken zoals Jerk, Cherry Coke of zelfs een Seafood rub.

Is het iemand die wat minder met rubs bekend is of er minder mee werkt dan kun je denk ik beter basisrubs geven zoals een Chicken rub, Griekse rub en Steak rub.
 
Serie van LetzQ is lekker!

BluesHog voor ribbels!
 
Wat voor iemand is de ontvanger? Dat is in deze wel belangrijk om te weten.
Is het iemand die vaak met rubs werkt? Maakt deze persoon vaak zelf rubs? Of wat koopt hij/zij normaal gesproken?

Voor iemand die vaak varieert en die veel rubs zelf maakt of al in de keuken heeft zou ik kiezen voor wat uitgesprokenere smaken zoals Jerk, Cherry Coke of zelfs een Seafood rub.

Is het iemand die wat minder met rubs bekend is of er minder mee werkt dan kun je denk ik beter basisrubs geven zoals een Chicken rub, Griekse rub en Steak rub.
Houdt wel van uitgesproken smaken, heeft wel eens zelf rubs gemaakt en experimenteert graag, maar is nog wel lerende. Dus de wat uitgesprokenere lijkt me wel iets, wat moet ik me voorstellen bij cherry coke 😅
 
Zoals die smaak van het Coca Cola drankje. Coca Cola met kersen smaak. Lekker zoet en fruitig voor op spareribs.
 
Terug
Bovenaan Onderaan