BasBQ
Beef en Steak

Rotisserie

Bedankt voor alle reacties.
Ik ga morgen langs de bouwmarkt om hem aan te schaffen en zal een foto posten als ik hem gemonteerd heb.


Biergondiër of Bourgonbierder achter de Bastard.
Naar aanleiding van jouw bericht heb ik vanmorgen ook deze spit gekocht, alleen dan voor op mijn Primo Oval XL. Deze heb ik na een klein beetje verbouwen overdwars gemonteerd waardoor ik perfect indirect kan werken. Dit had ik zo van tevoren bedacht, hij is namelijk net te kort om hem over de breedte te gebruiken. Het enige puntje waar ik nog iets op moet verzinnen is het handvat, deze moet ik nu even demonteren als ik het spit gebruik. Straks gaat het eerste kippetje er aan, ik ben benieuwd!

a09ed8b4355fd6d6dcbb392d2a7340a5.jpg
a2da4d85696ac051949da51ca16c986d.jpg


Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
 
Laatst bewerkt:
Lekker een kippetje draaien of spiesjes erop, erg makkelijk en leuk om te gebruiken.
Morgen gaan er weer heerlijke statè spiesen op


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Hoe bevalt het spit? Ik wil hem eigenlijk ook aanschaffen voor mijn Guru L, maar zit in dubio over deze of over de letzQ spitring. Alleen twijfel ik of de ring echt een meerwaarde is ja of nee. Is toch dik €100 verschil, waar je weer een inkbird en een gietijzeren halve maan voor hebt.

Is de draaipin trouwens rond, of vierkant? Heb namelijk nog een kebapschijf met 4 pinnen van een oude oven, die op een 4kanten pin past...

Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk
 
Ik ben ook wel benieuwd hoe hij bevalt, altijd leuk voor dit geld om te kijken of het wat is.
 
Ik heb een Spit voor de weber en gebruik hem heel vaak.
Rollade, kip,saté, picanha.
Ben er erg blij mee
 
Weten jullie of er ook batterij oplossingen voor de motor bestaan ? Netsnoer is in mijn geval - zeker met dit weer- niet te doen 😔
 
Terug
Bovenaan Onderaan