BasBQ
Beef en Steak

Rotisserie grillmand

 

Robkrekel

Stoker
Berichten
470
Moguh!

Ik zit al een tijdje te overwegen om een grillmand voor mijn spitje te kopen. Wie heeft daar ervaring mee?
Ik ben van plan deze aan te schaffen maar vraag me af of ik dat kan verantwoorden voor mezelf 😁
Wat maak je er zoal mee? Ik zit te denken aan patat en wat groenten ofzo, en wellicht grof gesneden blokjes vlees
 
Geen ervaring mee, maar mij lijkt het vooral gigantisch veel schoonmaakwerk....
Vooral bij vlees gaat dat tussen al die mazen zitten?

Ik zou eerder naar een caroussel kijken, maar dat zijn weer andere prijzen...



Enne.... Patat komt gewoon uit de frituur, laat ze je niks anders wijs maken
 
Check @Reem zijn lijntjes eens. Geweldig!

 
  • Leuk
Waarderingen: Reem
Enne.... Patat komt gewoon uit de frituur, laat ze je niks anders wijs maken
Hier kan ik me allen maar bij aansluiten. Mooi gesproken.

Verder ben ik ook al een tijd hier naar aan het kijken en is inderdaad het, in mijn ogen grote schoonmaak werk wat me tot nu toe heeft tegengehouden.
 
Ik heb er een van Napoleon. Leuke aanvull voor de rotisserie. Tot nu toe alleen kippevleugels erin klaargemaakt. Die reacties over schoonmaken begrijp ik totaal niet. Binnen 5 min blinkend schoon met wat, afwasmiddel en een borsteltje...easy!!
 
Ik heb er een van Napoleon. Leuke aanvull voor de rotisserie. Tot nu toe alleen kippevleugels erin klaargemaakt. Die reacties over schoonmaken begrijp ik totaal niet. Binnen 5 min blinkend schoon met wat, afwasmiddel en een borsteltje...easy!!
Dat klinkt inderdaad heel goed. Ik dacht dat veel vet en eten resten in de kleine gaatjes gingen zitten en aan baken en dus moeilijk er uit te krijgen waren.
 
Gaat er wel tussen zitten maar met een sopje met heet water week je het er zo af. En ik houd van brandschoon 😉
 
Ik heb de universele van vuur en rook

Maak er kip, patat en groentes in.

Wat betreft schoonmaken gaat deze hier gewoon de vaatwasser in.



Toevallig gisteren nog aan het hobbyen geweest met 2 kleinere mandjes van ome ali.

De gaten passend gemaakt voor de stang en lipjes aan ene zijde er af gehaald.

Kan nu 2 gerechten tegelijk doen.

//cloud.tapatalk.com/s/6038f46f97421/VID_20210225_133010(0)_0_COMPRESSED.mp4

Verstuurd vanaf mijn Mi 9T Pro met Tapatalk
 
Check @Reem zijn lijntjes eens. Geweldig!

;)
 
Ik heb ook het mandje van Amazon (vertrouwde de zwarte niet qua coating en directe vlammen) en werkt perfect. Kippenvleugels gaan er prima en en schoonmaken gaat redelijk goed. Neemt een hoop ruimte in maar past in de vaatwasser en komt daar prima uit:)
 
Gebruik hem idd voor groente en patat in de zomer, vind het een geinige aanvulling, maar bbq opstoken voor een paar patatjes doe ik toch niet zo vaak...
 
Tnx allen!
Dat van de zwarte coating leek mij ook. En ik kan op een half rooster naast het spit nog wel wat anders kwijt, daar maak ik me geen zorgen om.
Ik ga er eentje bestellen, en wat @soeter zegt, voornamelijk voor groente, patat, of andersoortige piepertjes in de zomer, zodat een complete maaltijd makkelijker te maken is.
 
Terug
Bovenaan Onderaan