BasBQ
Beef en Steak

rookton

wiebe

Sprokkelaar
Berichten
41
Hierbij al wat foto's van mijn rookton. HIj is van rvs en zelf gebouwd. Een temperatuurregeling met pt100 en ventilator gebouwd en geplaatst.Hierbij dus zomaar wat foto's.












ook wat actiefoto's van het gerookte vlees\











eigengemaakt kolenstarter en uiteraard van rvs



bbq'tje waar nog deksel op moet.




zo dit was even snel een kijk in mijn hobby
 
Mooi werk! Geweldig alles ge-doe-het-zelft!!!

Wat voor fan heb je toegepast, we zijn hier op het forum bezig met een bbq-controller projectje. Er wordt op dit moment een ljistje met onderdelen samengesteld, de fan is nog een twijfelpuntje...
 
fan had ik van een maatje van me en hij had hem besteld bij dealextreme.com.
Pt 100 en regelaar op mijn werk over dus dat gebruikt met klein voedinkje voor de spanning.
Niet spannend verder
 
Zit er gaaf uit heb je zelf een werkplaats en maak je dit uit eigen idee of heb je ontwerp her en der al eens eerder gezien?
 
ik heb een schuurtje bij huis met een tigapparaatje . Ik zie bijv zo'n tonnetje staan en ga dan wat denkwerk doen doen over hoe ik het wil en dan begin ik. Ik zie tijdens het werk wel verder hoe of wat. En als niet bevalt dan pas ik het aan.
 
wiebe zei:
fan had ik van een maatje van me en hij had hem besteld bij dealextreme.com.
Pt 100 en regelaar op mijn werk over dus dat gebruikt met klein voedinkje voor de spanning.
Niet spannend verder
Thanx ik heb hem denk ik gevonden (afmeting 7.5 x 7.5 ?), dan is het is het grote broertje van mijn fan.
 
Mooie projecten :)
 
dat ziet er alemaal prachtig uit wiebe, mooie rookton hoor
 
een mooie strakke rvs  rookton wiebe.
en wanneer plaatjes van  die smoker bouw??
 
Ziet er netjes uit. :D
 
Volgens Rijk de Gooier:  "Goed gedaan , jochie!"
 
Terug
Bovenaan Onderaan