BasBQ
Beef en Steak

Rice crispy treats

 
 
 
 

Alabama

Kooltjesharker
Berichten
206
From this:
2012-03-31184255.jpg


To this:
2012-03-31184202.jpg



Heb je noodig:
44.36 ml boter
1 sac marshmallows
750-800 grams Rice Krispy Cereal
pan van 33cm x 23cm x 5cm

Doe dit:
Doe de boter in een grote pan op laag-med heat en laat smelten.
Dan de helft van de marshmallows er in en begin te roeien.
Als deze iets zachter wordt doe je de rest van de marshmallows in.
Veel roeien en niet stoppen! Anders verbrand de suiker van de marshmallows.
Als het vloeibaar is doe de cereal erbij en nu met je andere arm weer veel roeien!
Nu pers je de mengsel plat op je pan. Laat een half uur staan en kan je em in vierkanten snijden.


Tips:
grote of klein marshmallows werken allebij, maar omdat ze moet helemaal smelten gaat het makkelijker met de kliene.
iets minder cereal en heb je iets zachter (gooey) treats, meer cereal en ze zijn steviger, te veel qua verhouding en ze wordt snel droog.
meet de hoeveelheid cereal eerst en zet die aan de kant al klaar- want je heb geen tijd als de boter/marshmallow klaar is.
gebruik een pan zoals in mijn foto for dunner treats of een kleiner/hoger pan voor hoge treats- maakt niet uit, zo lang als je de pan eerst goed inwrijf met een heel duun lage boter.
 
Careful Mike. Ze zijn verslavend! My Grandma used to make these for me.

Jullie hebben drop (eh, ja...) en wij hebben deze  ;D

http://www.ricekrispies.com/en_US/recipes/the-original-treats.html#/en_US/recipes/the-original-treats

3 tablespoons butter or margarine
1 package (10 oz., about 40) regular marshmallows

1. In large saucepan melt butter over low heat. Add marshmallows and stir until completely melted. Remove from heat.

2. Add KELLOGG'S RICE KRISPIES cereal. Stir until well coated.

3. Using buttered spatula or wax paper evenly press mixture into 13 x 9 x 2-inch pan coated with cooking spray. Cool. Cut into 2-inch squares. Best if served the same day.
 
ga ik een keer proberen, lijkt me gaaf
 
Ik ken het niet graag wat meer info?
 
Alabama, ik ben trots op je, hoe je zo je best hebt gedaan om dit te vertalen, goed gedaan jochie!
Ik had ook nog Marsmellows gevonden bij de Makro, is dit wat, of zijn dit ook neppers?
a74679af.jpg


Ik heb er geen ervaring mee, dit lijkt me trouwens grappig voor tentje waar Dochter werkt, kun je dit langere tijd bewaren?
 
Hartstikke bedankt voor de vertaling Alabama!
 
@Dominique, die hebben veel suiker op de buitenkant wat in mijn mening hoort niet. Dus ik zou voor een ander kiezen. En voor toasted marshmallows (op een stok) werkt deze helemaal niet goed.

Graag gedaan noskos.
 
Ok, weer iets geleerd, dank je wel!
 
Geinig, deze gaat op de Todo lijst
 
Geweldig zo'n Amerikaanse forumvriend  :p
 
Terug
Bovenaan Onderaan