Beef en Steak

Ribtime!

El Fumarole

Gerijpt
Voordat iedereen denkt dat er in je huize Jeroen te weinig geBBQ'd wordt de laatste tijd... gisteravond was het weer eens tijd voor ribbels.  Ditmaal voor het eerst met Hasselbacks, die ik had gekruid met blues hog. Damn, wat is dat een leuke bereiding voor aardappel zeg!
Ribjes met memphis dust en glaze op basis van sbr hickory brown sugar en voor de nodige pietamintjes een fijne coleslaw van spitskool
20131220_191417_zpsicr3bka8.jpg

Ik zeg: yum!

Fijne dagen allemaal en ik wens jullie een grandioos en rokerig 2014 toe!

Groetjes,
Jeroen

Ziet er weer goed uit Jeroen en ook jij met je gezin fijne Kerstdagen.

Ik dacht net wat staat die Q in huize Jeroen weinig aan, er zal toch niks aan de hand zijn? Maar gelukkig kom je net op tijd, ijzersterk uit de hoek ;)

Kortom het ziet er uit als een prima maaltijd, die je best langs had mogen brengen :D

Fijne dagen Jeroen!

Zou ik best lusten....

Ik zeg hier ook yum dan hoor !
Kon het bijna ruiken (ondanks dat de wind de andere kant op gaat )
Ziet er heerlijk uit Jeroen  :)

Mac

Potjandikkie zeg......
Hoe heb je die hasselbacks precies gedaan? Ik wil ze woensdag bij mijn hoofdgerecht serveren.

weer heel lekker bezig geweest Jeroen.
Jullie ook hele fijne dagen

maroc zei:
Potjandikkie zeg......
Hoe heb je die hasselbacks precies gedaan? Ik wil ze woensdag bij mijn hoofdgerecht serveren.
Het is een makkelijke bereiding hoor, Marco. Gewoon de (vastkokende) aardappels schoonboenen en insnijden, maar wel zo dat ze net aan elkaar blijven zitten. Ik heb de aardappels daarna in een bakblik gedaan en ze bestreken met olijfolie waar ik wat blueshog rub aan had toegevoegd. Ik heb de aardappels ook bij de inkepingen ingevet om ze goed open te krijgen.
Daarna ca. 45 minuten bij 220 graden in de oven gebakken en afgemaakt met een klein beetje extra zout.  Zo waren ze bij mij heerlijk krokant gelukt.

Lekker Jeroen en same to you!! :D

Terug
Bovenaan Onderaan