Omdat ik de WSM toch al aan had voor het spek, meteen paar ribjes erop gegooid. Ik had van de week een witte doos van de makro meegenomen. Het waren de tonnies (wide cut). Ik hoorde verschillende verhalen over deze ribben dus wilde ze zelf uitproberen. Voor 4 euro de kilo waren mijn verwachtingen niet heel hoog gespannen...
Vanochtend laten ontdooien
Membraan verwijderd. Het waren geen shiners, maar het vleesch lag er ook geen centimeters op:
Gerubt met Plowboys en glaze van honing & SBR's. heb ze 1,5 - 1,5 - 1 erop gedaan. Resultaat:
Rookringetje:
Conclusie: Voor EUR 4,00 de kilo vond ik dit absoluut niet verkeerd. Ik had voor 2 personen beetje veel gemaakt, rest gaat morgen mee voor de liefhebber
Vanochtend laten ontdooien
Membraan verwijderd. Het waren geen shiners, maar het vleesch lag er ook geen centimeters op:
Gerubt met Plowboys en glaze van honing & SBR's. heb ze 1,5 - 1,5 - 1 erop gedaan. Resultaat:
Rookringetje:
Conclusie: Voor EUR 4,00 de kilo vond ik dit absoluut niet verkeerd. Ik had voor 2 personen beetje veel gemaakt, rest gaat morgen mee voor de liefhebber