Beef en Steak

Rens stelt zich even voor:

• Onderwerp starter Onderwerp starter Rens
  • Startdatum Startdatum

Rens

Vuurmaker
Hallo allemaal, ben sinds kort door boyke gewezen op dit forum (een van die dwazen die meebetaalde voor zijn bbq). Ben zelf een fan van lekker pittig italiaans eten en aan het klooien met mn gas-bbq voor ongeveer 3jaar. Ik zeg expres gas omdat ik dat zat ben en liever op kolen over ga, maar helaas de bbq gekregen van mn schoonvader....

Gelukkig ga ik volgend voorjaar een nieuw project in, het opknappen van de achtertuin. We hebben al een paveljoen gekocht om lekker droog te blijven. Dus het word ophogen geblazen en daarna de buitenkeuken maken.
Ik vind voor wat ik gezien heb de low&slow echt interressant, en hoop volgend jaar met een goeide bbq mee te kunnen doen. Gas vind ik niet echt bbq'en want dat kan binnen ook...

Hoop nog veel te kunnen lezen en volgend jaar een lekkere bbq-pastaschotel te laten zien :D

Groetjes Rens  8)

Ha Rens, welkom hier! Je kunt op gas ook fijne dingen maken hoor, zo ben ik ook begonnen. Maar kolen geeft wel meer dat idee van bbq. Alvast veel plezier met inlezen, en de voorpret!

Hoi Rens, welkom en heel veel plezier hier!

Thanks, dat inlezen komt best goed.  Heb ook al een ideetje voor de homemade bbq-keuken dir ik wil maken.. owja boyke... niets zeggen anders word mn plan al vermoord voordat de realisatie heeft plaats gevonden. :d

Tekeningetje volgt nog voor commentaar en vermaak ofc.

Haha ik zeg niks maar ook welkom he! Gaat helemaal goedkomen. En e dankzij die bbq gisteren mn tokkie hier gehaald. Leuk projectje was dat

Hoi Rens welkom op dit forum! Veel plezier hier.

Hoi rens,
Welkom bij dit edele genootschap

Sent from my BlackBerry 9700 using Tapatalk

Hoi Rens,
Van harte welkom bij het Genootschap!

Op gas kun je best leuke dingen doen hoor. Je hebt nog aardig wat tijd om je te ori?nteren op je volgende barbecue als je low & slow leuk vindt dan maakt dat de keuze natuurlijk al een stuk makkelijker.

Terug
Bovenaan Onderaan