Beef en Steak

R BEN WEER TERUG

• Onderwerp starter Onderwerp starter eggsfactor
  • Startdatum Startdatum
E

eggsfactor

Gast
Dag BBQ ers

Twee jaar geleden had ik mij hier al eens aangemeld. Daar is niks van tercht gekomen i.v.m. mijn vertrek toen naar het buitenland. Nu ik weer hier in NL terug ben wil ik er weer vol tegenaan.
Ben in her verleden een enthousiaste weber fan op briketten gewest en sinds 3 jaar heb ik een Bigg Green Egg large met het guru systeem uiitgerust. Tevens is mijn specialiteit om Kip en Kalkoen Deep Fried te frituren waarbij opgemerkt wordt dat een kalkoen van 9 kilogram in ruim 1 uur klaar is om te consumeren. Foto's heb ik binnenkort beschikbaar ter bevestiging.
Ik hoop jullie binnenkort op de blog tegen te komen.

Eggsfactor

Eggsfactor, welkom bij het BBQ Genootschap.

Ben benieuwd naar de foto's

Hoi Eggsfactor,

Welkom bij het Genootschap!

Welkom bij ons blij dat je er weer bent.

Welkom. En dat je hier veel plezier kunt hebben wist je al!

welkom eggsfactor,

ben benieuwd naar je foto's en recepten

Welkom op het bbq genootschap :)

Welkom! Ben erg benieuwd naar de foto's van de kalkoen. Klinkt wel gaaf!

Dag allemaal,

Dank voor de positieve reakties nu ik mij heb aangemeld op dit forum.
Helaas heb ik wat hulp nodig omdat mijn vaardigheden met de  computer schromelijk te kort echiten. Ik weet niet hoe ik verder moet gaan dan na mijn aanmelding om er een aantal foto's op te zetten van mijn ervaringen.
Kan iemand mij helpen en mij uitleg geven hoe te handelen?

MvrG

Eggsfactor

eggsfactor zei:
Dag allemaal,

Dank voor de positieve reakties nu ik mij heb aangemeld op dit forum.
Helaas heb ik wat hulp nodig omdat mijn vaardigheden met de  computer schromelijk te kort echiten. Ik weet niet hoe ik verder moet gaan dan na mijn aanmelding om er een aantal foto's op te zetten van mijn ervaringen.
Kan iemand mij helpen en mij uitleg geven hoe te handelen?

MvrG

Eggsfactor

Als je naar de index huishoudelijk gaat, word je stap voor stap uitgelegd door Dennis hoe te handelen met Photobucket, om je foto's op het forum te plaatsen, het is vrij simpel eigenlijk, succes ermee ;)

http://www.bbqgenootschap.nl/forum/index.php?topic=49.15

Terug
Bovenaan Onderaan