BasBQ
Beef en Steak

Quesadillas met gerookte kip

 
 
 
 
 

Ceriel

BBQ Junkie
Berichten
7.242
Terwijl de PP en de PB in de Texaco-Lotto-Smoker liggen te garen, even de lunch op de gasser bereid:

Quesadillas met gerookte kip

Tortillas belegd met geraspte kaas, gesnipperde rode ui, jalapeno's, schijfjes tomaat, SBR sweet videlia onion sauce en home made gerookte kip (uit de vriezer...)
Dichtgevouwen en met olijfolie bestreken, in de Weber-grillklem op de Q tot de tortilla mooi gekleurd is.

6neAUkB.jpg


zvLi26Q.jpg


EooK1i4.jpg


Ze waren bijna net zo lekker als de "tosti's" van Felix op de nieuwjaarsmeating....
 
Ow dat lust ik ook wel, schuif maar door :D
 
Looks GOOD!!!
 
Yammie. Ik moet deze van mijn dochter ook eens maken. Heel vervelend die eisen van de kids iedere keer...
 
Mooi, makkelijk en lekker. Ik heb die van Felix mogen proeven op de meeting en deze dingen staan bij mij sindsdien ook op de agenda :D
 
En ik zou nog graag een recept willen schrijven , maar komt er wegend tekort aan tijd niet van..:-(

Hoop het snel te doen!
 
Ik denk eerlijk gezegd dat je bijna vanalles op die wraps kunt gooien voor je ze grillt. Wrap kan zoveel hebben...
 
lekker hoor!
 
Waar kan ik ook al weer bestellen?? :D
 
Smaken koud vast ook heel erg lekker....
(hint, hint, hahahaha)
 
kom maar op, ik lust ze graag  :)
 
Ceriel zei:
structor zei:
Ze zien er goed uit!

Ik ga ze vanavond maken. Wat ontbrak er aan tov de "tosti's" van Felix?
Te weinig kaas, teveel jalapeno's....  :)
Dat vond je zoon vast niet erg, die was uitgebreid aan het vertellen dat het hem niet pittig genoeg kan zijn.
 
Ja! Todo!
 
deze "moet" ik dit weekend maken :)

zien er heerlijk uit!
 
Ow lekkerrrr
 
Terug
Bovenaan Onderaan