Beef en Steak

Pulled pork

• Onderwerp starter Onderwerp starter NasQ
  • Startdatum Startdatum

NasQ

Gemarineerd
Vandaag voor de tweede keer Pulled pork maken. Want het was voor herhaling vatbaar :)

Merk alleen dat ik veel te veel kolen heb gebruikt. Volle starter en ongeveer een volle starter koude kolen in de Q. Heb nu alle schuiven dicht om de temp te laten zakken. Temp. Was net precies 175 graden op de temp meter van de OTP.

Hopelijk zal hij zo gaan zakken. Hou jullie op de hoogte:)

Het lijstje tot nu toe:
Kern.  Dome.
8.      130.
42.    175.
62.    120.
66.    118.
72.    120.
77.    129.
79.    126.
83.    124.
84.    114.
84.    105.
88.    125

Je kunt beter beginnen met voldoende koude kolen en een aantal warme. Dan kun je de temperatuur rustig op laten lopen tot de gewenste hoogte en dan de schuiven knijpen.

Succes vandaag, ben benieuwd naar het resultaat.

lekker hoor, ik blijf je lekker volgen, hoop dat je je temperatuur mooi constant kan krijgen

Mooi, heb je de PP nog ge?njecteerd toevallig, of een apart kruidenmengsel geprobeerd ? (ben gewoon nieuwsgierig)

Hij blijft nu hangen op 84 graden.. Net wat kolen bijgevuld. We wachten lekker af, te samen met een vuurtje..

Vrouw des huizes zal zo wel een keer thuiskomen dus hij mag opschieten :)

Boldeagle zei:
Mooi, heb je de PP nog ge?njecteerd toevallig, of een apart kruidenmengsel geprobeerd ? (ben gewoon nieuwsgierig)

Heb de PP niet ge?njecteerd.. Maar heb vernomen dat ik zo'n spuit misschien van de Sint zal krijgen.. Dus misschien de volgende keer ;)

Heb de basic BBQ rub van Noskos gebruikt.

Mr_Nas zei:
Boldeagle zei:

Heb de PP niet ge?njecteerd.. Maar heb vernomen dat ik zo'n spuit misschien van de Sint zal krijgen.. Dus misschien de volgende keer ;)

Daar is ook niks mis mee, alvast smakelijk, als jezelf nog kan inhouden met die geur in huis  :P

Mr_Nas zei:

Oeps, eerst alleen de zak-, maar nu ook al de spuit van Sinterklaas! ??? Ik wil het niet weten!!!

Nosmo zei:
Mr_Nas zei:

Oeps, eerst alleen de zak-, maar nu ook al de spuit van Sinterklaas! ??? Ik wil het niet weten!!!
En over de rub van noskos maar niet te spreken  ;D ;D

Terug
Bovenaan Onderaan