Beef en Steak

Pulled Pork Sundae

• Onderwerp starter Onderwerp starter Jet
  • Startdatum Startdatum

Jet

Gemarineerd
Als we een Pulled Pork Sundae willen hebben moet natuurlijk wel eerst de Pulled Pork worden gemaakt.
Normaal gesproken maakt mijn wederhelft de PP, maar vandaag heb ik het heft in eigen handen genomen en voor het eerst er zelf aan begonnen.
Aangezien wij het hele weekend aan het kokkerellen zijn geweest om de vriezer weer voor kant en klaarmaaltijden te voorzien ;)
(BBQ Baked Beans, Moussaka, Coq au Vin, Kroatische gevulde Paprika's...........maar geen foto's dus niet gebeurd )
Is het eindresultaat vrij simpel.
De Sundaes bestaan uit Homemade BBQ Baked Beans, Potatoe Salad, Geraspte Mozzarella, Coleslaw en als topping een Cherrytomaatje en een beetje BBQ saus.

DSC_6821_zps3fnktgnb.jpg

DSC_6822_zpsvmqxsqfz.jpg

DSC_6825_zpspwrtiawc.jpg

DSC_6831_zpstqotnvg1.jpg

DSC_6833_zps5i7cudrh.jpg

DSC_6836_zps8bjoqime.jpg

DSC_6840_zpsdjjbxpl0.jpg

DSC_6844_zpstholzoh8.jpg

DSC_6846_zpsc4b84voh.jpg

DSC_6849_zpsgleswt4r.jpg

DSC_6851_zpsmoa3fpei.jpg

Mooie creatie!

Ziet er heerlijk uit. Wat heb je nu in die glaasjes gedaan? Vriezertje weer vol? Als ik dat lees is het een stuk lekkerder dan een kant en klaar maaltijd van de Appie. Goed hoor.

KamadoNovice zei:
Ziet er heerlijk uit. Wat heb je nu in die glaasjes gedaan? Vriezertje weer vol? Als ik dat lees is het een stuk lekkerder dan een kant en klaar maaltijd van de Appie. Goed hoor.

Die gevulde glaasjes zijn de Sundaes, bestaande uit de ingredienten van mijn startbericht.
En ja de "homemade kant en klaar maaltijden  ;)" zijn gewoon goddelijk en mogen niet worden vergeleken met de K&K maaltijden van een buurtsuper.
Gemaakt met verse ingredienten, ideaal als je doordeweeks geen tijd hebt om uitgebreid te koken

Ziet er heerlijk uit!

Lekker ziet er goed uit ! En natuurlijk gefeliciteerd met je sticker !

Terug
Bovenaan Onderaan