Beef en Steak

Proefje Hamburgers

Alflies

Stoker
Ik lees al een tijdje mee zonder dat ik wat van mijn eigen kunsten vertoon, ben nog maar beginnende BBQ- er.
De stoute schoenen aangetrokken en met de iphone wat foto's gemaakt, niet al te scherp maar het geeft wel wat weer.

7303285130_4712f3c5cc_c.jpg

Burgers naar het recept van Spiffs en gemaakt met een deksel van jodenkoeken.

7303285426_7243443ee1_c.jpg

Op de Weber

7303285560_63e39af6a1_c.jpg

Broodje gefabriekt.

Daar is helemaal niets mis mee hoor! Lekker, doe er maar ??n :D

ik kom ook wel aanschuiven hoor, ben er helemaal weg van, leuke foto's bedankt voor het delen

Nou, niks mis mee toch? Zou ik best lusten ;)

Even een klein foto tipje; je had bij de laatste foto beter kunnen flitsen of het broodje zo draaien dat je de zon achter je had bij het fotograferen, het is een beetje jammer dat het beste stukje van het broodje nu in de schaduw zit.

Ziet er heerlijk uit! Wil zelf binnenkort die befaamde Spiffsburgers ook eens maken :)

Nosmo zei:
Even een klein foto tipje; je had bij de laatste foto beter kunnen flitsen of het broodje zo draaien dat je de zon achter je had bij het fotograferen, het is een beetje jammer dat het beste stukje van het broodje nu in de schaduw zit.
Een invulflitsje had waarschijnlijk grotendeels de bovenkant gepakt, waardoor het contrast nog groter zou worden :) Tenzij je je flitser van de camera af haalt.. Hier had een wit vel papier (als reflectiescherm) ook wonderen kunnen doen door deze het zonlicht terug te laten kaatsen op het broodje

Beste Nosmo en Roker,

Bedankt voor de tips, ik ga zeker nog wat aan de kwaliteit van de foto's werken. Gunde mezelf nu niet zo veel tijd en mooie foto's maken vind ik nog vrij lastig.

Ik ben nog niet helemaal wakker, en lees  "deksel van jodenkoeken"  en vraag me af hoe dat zou smaken....;)
Maar de deksel is gebruikt om de hamburgers te vormen. Toch? :) :)

Alflies zei:
Gunde mezelf nu niet zo veel tijd en mooie foto's maken vind ik nog vrij lastig.
Ik moet bekennen dat ik mijn foto's van het BBQ'en tot nu toe alleen nog maar met mijn iPhone gemaakt heb, puur vanuit een stukje gemak.. Foto maken, telefoon weer in de broekzak laten glijden en je hebt de handen weer vrij. En eigenlijk is dat helemaal niks voor mij, sleep altijd een grote fototas met dslr en verschillende lenzen mee ;)

Volgens mij is dit broodje hamburger wel geslaagd.
Ziet er lekker uit.

Dominique zei:
Ik ben nog niet helemaal wakker, en lees  "deksel van jodenkoeken"  en vraag me af hoe dat zou smaken....;)
Maar de deksel is gebruikt om de hamburgers te vormen. Toch? :) :)

Klopt op de site van Noskos gelezen, werkt super.

Prachtig broodje , geen proefje maar proeve  :D

Terug
Bovenaan Onderaan