BasBQ
Beef en Steak

Prisision top basterd nieuw en beschadigt

Benny

Tondelzoeker
Berichten
7
Hoi afgelopen maandag nieuwe basterd urban large aangeschaft.
Nu zag ik ij het in elkaar zetten dat de gietijzeren prisision top een stukje vanaf is en een haarscheur in zit.
Nu is de vraag zit daar garantie op.
De basterd is nog niet gebruikt.
Klantenservice van basterd kan alleen via mail en zie veel klachten dat der niets mee gedaan word.
Messchien iemand ervaring mee.
Zal wel geen hinder hebben maar toch voor zoon bedrag mag je vanuit gaan dat die heel is.

Groetjes Benny


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Ik zou zeker gelijk een mail sturen, inclusief foto.
Dan staat er vast dat je de dop zo hebt ontvangen, en dan krijg je vast een nieuwe opgestuurd.
Het kan misschien wel even duren, maar zeker doen!
 
Ik zou zeker gelijk een mail sturen, inclusief foto.
Dan staat er vast dat je de dop zo hebt ontvangen, en dan krijg je vast een nieuwe opgestuurd.
Het kan misschien wel even duren, maar zeker doen!

Wou de foto’s hier ook op zetten alleen lukt het me niet doe dit nooit vandaar


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
gewoon op het icoontje in je post klikken en de instructies op het scherm volgen of naar de venster waar je je bericht typt slepen en ze komen er in te staan.
 
e20dd09de353fc08110ea26191bd5f81.jpg

ff814fa40c77a600c68abcdbf87cdf03.jpg

fd679098d625e2eb19afa96b97e09d9e.jpg

253b31b0ca0180868cca974f906c550c.jpg



Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Dat is een gietfout, hoort niet, dat is garantiewerk
De haarscheur zie ik even niet.
 
Dat is een gietfout, hoort niet, dat is garantiewerk
De haarscheur zie ik even niet.

Foto 2 in de ronde rand zit de scheur.
Is moeilijk te zien hij staat ook 2 a 3 mm open


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Ik heb in de zomer ook via de website garantie geclaimd vanwege de onderkant die niet recht was. Uiteindelijk een compleet nieuwe Bastard large ontvangen. Je moet even geduld hebben maar de service is wat dat betreft heel goed.
Ik kon ze overigens vorige week wel weer telefonisch benaderen na dat de onderkant van mn grid lifter was afgebroken, ook deze heb ik nieuw van ze ontvangen.
 
Oké heb vanmiddag mail gehad dat ze er mee aan de slag gaan nu hoef ik niet meteen een hele nieuwe basterd als alleen de top vervangen werd ben ik al geholpen


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Oké heb vanmiddag mail gehad dat ze er mee aan de slag gaan nu hoef ik niet meteen een hele nieuwe basterd als alleen de top vervangen werd ben ik al geholpen


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Ik kreeg in eerste instantie alleen een nieuwe onderkant. Deze was alleen aan de binnenkant niet recht waardoor mn rooster aan de ene kant boven de rand uitstak en aan de andere kan onder de rand zat. Hierdoor hebben ze besloten dat ik een hele nieuwe kreeg.
 
Ik heb in de zomer ook via de website garantie geclaimd vanwege de onderkant die niet recht was. Uiteindelijk een compleet nieuwe Bastard large ontvangen. Je moet even geduld hebben maar de service is wat dat betreft heel goed.
Ik kon ze overigens vorige week wel weer telefonisch benaderen na dat de onderkant van mn grid lifter was afgebroken, ook deze heb ik nieuw van ze ontvangen.

Nu heb ik nog een vraagje heb je toevallig de large 2020 model nu zie ik dat de onderschuif alleen de dichte plaat op zit en die met die gaatjes zit er niet op heb veel sites gekeken maar zie bij veel dat die er wel op zit en bij sommige kan je het bijna niet zien
Hoe is dat bij jou


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Truttig. Zo wil je niet beginnen met een nieuw apparaat.
Hoop dat eea snel opgelost wordt.
 
Nu heb ik nog een vraagje heb je toevallig de large 2020 model nu zie ik dat de onderschuif alleen de dichte plaat op zit en die met die gaatjes zit er niet op heb veel sites gekeken maar zie bij veel dat die er wel op zit en bij sommige kan je het bijna niet zien
Hoe is dat bij jou


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Ja dat is het enige verschil idd. Mijn 1e 2020 model welke ik in de lente heb gekocht had nog als extra de gaatjes bij het onderste schuifje. Bij de andere 2 welke ik ontvangen had zat alleen een schuifje zonder de extra gaatjes.
 
Terug
Bovenaan Onderaan