Beef en Steak

Primo XL

Jappert

Gemarineerd
Yay  :D :D :D :D :D :D

Vandaag eindelijk de Primo XL besteld. Gewoon zo blij dat ik het even wilde delen  :blush:

Gefeliciteerd!!! Mooi stukkie aardewerk hoor :D

Gefeliciteerd, daar krijg je geen spijt van.

Ook vanuit het BGE kamp: Gefeliciteerd met je aanwinst. ;)

[Plak hier je betoog voor een Weber, Big Green Egg of Monolith]

Niet voor weber Ivo? ;)

Ik heb net het "debat" in dat andere draadje zitten lezen en ik moet zeggen...... nee laten we niet hier nog een keer beginnen  ;)

De keuze voor de Primo was heel eenvoudig, makkelijker split grill te realiseren en daarmee voor mij een completere all rounder.

Heb er echter geen tafel of onderstel bijbesteld. Was van plan het een en ander te gaan knutselen. Tot die tijd mag hij op mijn oude bureau huizen.

Gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst! Ga je een hoop plezier aan beleven.

En no worries.....hier komt geen discussie want jij hebt voor jezelf bepaald wat jij belangrijk vindt en daarom voor Primo gekozen. En dat is het enige en belangrijkste wat telt! :)

gefeliciteerd met je aanschaf

Ik heb zowat alles er bij zitten Emile. Het ribrack en de kippenhouder vond ik niet echt nodig. Blikbier en Ikea rack voldoen prima ;-)

Dus een grill verhoger, devider plate, gietijzer rooster en bakplaat, verlaging- en verhogingsset, pizzasteen, bescherm hoes, gripper, aspook en een of ander boek over Kamado's geschreven door een Meneer die ook een forum heeft gratis er bij :-)

Misschien ook nog handig te melden is dat in NL de XL's zijn uitverkocht. In Belgi? staan er nog drie, waarvan ik er een van heb. Volgens de importeur zou er voor de zomer, wat het overigens al is, geen container meer komen.

Misschien dat iemand met een Shop dit kan bevestigen, zodat anderen die eerdaags een XL willen aanschaffen weten waar ze aan toe zijn of snel nog actie kunnen ondernemen.

Jappert zei:
Yay  :D :D :D :D :D :D

Vandaag eindelijk de Primo XL besteld. Gewoon zo blij dat ik het even wilde delen  :blush:

fotooooooooo's :)

Congrats met je nieuwe aanwinst!!

Mooi spul hoor gefeliciteerd!

Die staan al lang in andere lijntjes vrinden.

Vooruit dan :)

uda2ube2.jpg

ybedabut.jpg

3y7ategy.jpg

Terug
Bovenaan Onderaan