BasBQ
Beef en Steak

PP Kroketten.

 
 
 
 

Mike v R

Forum Meubilair
Berichten
10.409
We hadden nog wat PP over,daar hebben we PP kroketten van gemaakt.

ppkrokettennikki001.jpg
ppkrokettennikki002.jpg


ppkrokettennikki003.jpg
ppkrokettennikki004.jpg


ppkrokettennikki006.jpg
 
ziet er echt lekker uit
 
Die zien er goed uit Mike! Leuk werkje he, kroketten maken?
 
die zien er prima uit, het is even een klus, maar dan heb je ook wat
 
nog over? ;)
 
kom eraan!
 
Fijne huisvlijt. Ik had er vanavond nog over met mijn vrouw dat je met pp zelf kroketten kon maken, bedankt voor de ondersteunende foto's  ;D
Het is dat hij al op de todo lijst stond anders kwam deze erbij
 
Ziet er geweldig uit, ga ik ook een keer doen.
 
Sweeeeet! Ik ga voor de bitterballen van mijn leftovers.
 
Ziet er wel heel erg lekker uit. ;D
Waar staat hoe je deze kroketten moet maken?
 
structor zei:
Fijne huisvlijt. Ik had er vanavond nog over met mijn vrouw dat je met pp zelf kroketten kon maken, bedankt voor de ondersteunende foto's  ;D
Het is dat hij al op de todo lijst stond anders kwam deze erbij

Ik toen aan een van m'n collega's vertelde dat ik wel eens zelf kroketten maakt keek hij me glazig aan en wilde niet geloven dat je ze zelf kunt maken. Kan die jongen ook niets aan doen, is van de patat generatie! ??? Waarschijnkijk denk hij ook dat perziken uit de blikjes fabriek komen en dat melk van aardolie gemaakt wordt! ;D 

 
Nosmo zei:
structor zei:
Fijne huisvlijt. Ik had er vanavond nog over met mijn vrouw dat je met pp zelf kroketten kon maken, bedankt voor de ondersteunende foto's  ;D
Het is dat hij al op de todo lijst stond anders kwam deze erbij

Ik toen aan een van m'n collega's vertelde dat ik wel eens zelf kroketten maakt keek hij me glazig aan en wilde niet geloven dat je ze zelf kunt maken. Kan die jongen ook niets aan doen, is van de patat generatie! ??? Waarschijnkijk denk hij ook dat perziken uit de blikjes fabriek komen en dat melk van aardolie gemaakt wordt! ;D

Generation Nothing. ;)
 
Het recept staat ook op het forum,onder recepten hapjes
 
Heb je mijn tel nummer? Kan jengelen als je gaat bakken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan