BasBQ
Beef en Steak

Polderhoen van Beef & Steak

P

Primofan

Gast
Vandaag brood en polderhoen (van Beef & Steak) van de Primo, met wat coleslaw
5411CD6A-9B00-47BA-8773-A5E531E695C4-6210-00000711053CC825.jpg

Die polderhoen gaan we nog een keer bestellen, erg lekker  :p
 
ziet er lekker uit! was het dat ook? :D
 
gelukkig! het brood trekt ook erg mijn aandacht! ziet er goed uit!
 
ziet er goed uit.

Ik heb het even hierheen verplaatst omdat het geen recept is
 
Ziet er goed uit.
 
Polderhoen zijn dat kippen uit de polder ook gewoon uit een kippenren of wordt er wat anders mee bedoelt? mooi gemaakt en het brood ziet er ook goed uit.
 
riona zei:
Polderhoen zijn dat kippen uit de polder ook gewoon uit een kippenren of wordt er wat anders mee bedoelt? mooi gemaakt en het brood ziet er ook goed uit.


Biologische kip Polderhoen

De biologische kip Polderhoen heeft een goed leven. De dieren kunnen buiten zelf scharrelen en groeien in hun eigen tempo op. Binnen in de stal hebben zij een plekje met stro. Groeibevorderaars en antibiotica worden niet gegeven. Kippenvlees waar je op kunt vertrouwen is er maar weinig. Maar al te vaak komt de kip uit een veel te volle stal en krijgen ze antibiotica toegediend om ziekten te voorkomen. Die antibiotica eten u en ik dan op met het kippenvlees. Net zo vaak vindt je op een etiket het ingredient 'water'. Dat staat er alleen op wanneer water kunstmatig is toegevoegd, bij de zogenaamde 'plofkippen'. Dat kan bij de biologische kip Polderhoen absoluut niet gebeuren. Ze leven buiten wanneer ze maar willen ( er is een kippenren om te schuilen en te slapen), krijgen biologisch voedsel en de gezonde dieren krijgen geen antibiotica. En dat verschil proef je, heerlijk natuurlijk biologisch vlees van een kip met een goed leven.

De biologische kip polderhoen eet alleen biologisch geteelde granen.

 
Ja, een goed leven.... Lekkerekip  ;)
Het is wat steviger maar ook smakelijker vlees.

Voor ons voor herhaling vatbaar. :D
 
Kippetje ziet er goed uit.
Polderkip of niet, kip is lekker. ;D
 
Terug
Bovenaan Onderaan