Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat een slim idee!Ik leg ze op een grote Ikea rooster.
![]()
LÄMPLIG Pannenrek, roestvrij staal - IKEA België
LÄMPLIG Pannenrek, roestvrij staal. De kunststof doppen beschermen tegen hitte en tegen krassen.www.ikea.com
Dat valt wel mee. Je moet er wel bij blijven en het natuurlijk niet in de keuken leggen.Ik was bang dat houten planken in brand zouten vliegen![]()
Hier ook. Ze trekken wel krom en je krijgt zwarte plekken maar ze vliegen niet in de fik.dikke houten plank gaat prima. (Paar snijplanken van de action)
Duurt wel ff eer je die hebt afgeschreven.
Ik doe al die dingen gewoon net mijn handschoenen aan. Als je snel genoeg bent dan is er niks aan de handNog wat anders wat ik graag zou wille weten.
Kan je met een conveggtor lifter je conveggtor onderuit een multi level systeem halen?
Je moet hem er toch altijd schuin uithalen.
Ben er aardig bedreven in geworden ook als die loeiheet is maar ben wel benieuwd of dat lukt voor ik weer iets koop![]()
Ja dat is zeker zo maar ben wel nieuwsgierig of dat lukt met de lifterIk doe al die dingen gewoon net mijn handschoenen aan. Als je snel genoeg bent dan is er niks aan de hand![]()
Ik heb die "deeghaak" ban BGE. Ik krijg in keder geval de platesetter niet uit de eggspanner met dit tooltje. Wel als hij los in de BGE ligt.Ik leg ongeacht hoe warm die is of buiten op een stoeptegel of in de schuur op grond.
Ik weet niet wat voor setup je hebt maar als je bijv dat rvs rooster wat eerder genoemd is onderop je bbq onderstel legt (mits je de bbq niet hebt ingebouwt uiteraard) kan je daar je hete rooster of conveggtor op af laten koelen zonder dat het ruimte inneemt.
Nog wat anders wat ik graag zou wille weten.
Kan je met een conveggtor lifter je conveggtor onderuit een multi level systeem halen?
Je moet hem er toch altijd schuin uithalen.
Ben er aardig bedreven in geworden ook als die loeiheet is maar ben wel benieuwd of dat lukt voor ik weer iets koop
Bekijk bijlage 73827
Bekijk bijlage 73828
Oke top thnx voor de info dan kan die weer van m'n boodschappenlijstje ik dacht het alIk heb die "deeghaak" ban BGE. Ik krijg in keder geval de platesetter niet uit de eggspanner met dit tooltje. Wel als hij los in de BGE ligt.
En als hij goed heet is, is het ook met handschoenen nog een heet klusje.
Ik doe al die dingen gewoon net mijn handschoenen aan. Als je snel genoeg bent dan is er niks aan de hand![]()