BasBQ
Beef en Steak

Plate setter square afmetingen bastard compact

Hertog

Tondelzoeker
Berichten
13
Iemand bekend met de afmetingen van dit ding?

Lijkt me wel een handige setter met die 2 halve maan schijven dus ik wil kijken of hij eventueel in mijn kamado past.

De afmetingen binnenwerks van de vuurring van de bastard compact zijn eventueel ook nuttig, dus als iemand een van dezen in bezit heeft en het niet erg vind om even op te meten dan heel graag!

the-bastard-platte-setter-square.jpg
 
Laatst bewerkt:
Niemand met deze plate setter en/of bastard compact bereid om de setter of de vuurring even op te meten? 👀
 
Hey!

De vuurring is binnenkant 30 cm diameter en de plate setter 26 cm. Hij bestaat niet langer uit 2 halve manen, maar is 1 geheel bij mijn Bastard compact urban.

(Foto's lijken me hieronder extreem groot, excuses hiervoor, is mijn eerste post hier :)

groeten

Erwin
20220616_204703.jpg
20220616_210652.jpg
20220616_210733.jpg
 
Hey!

De vuurring is binnenkant 30 cm diameter en de plate setter 26 cm. Hij bestaat niet langer uit 2 halve manen, maar is 1 geheel bij mijn Bastard compact urban.

(Foto's lijken me hieronder extreem groot, excuses hiervoor, is mijn eerste post hier :)

groeten

Erwin
Bekijk bijlage 41235
Bekijk bijlage 41237
Kijk daar heb ik wat aan. Super bedankt!

Als ik het zo zie zou het mogelijk net passen. Of zet dat metaal teveel uit als het frame nagenoeg strak in de ring zit?
 
No problem! Daar durf ik geen sluitend antwoord op te geven, beste Hertog... Even wachten tot iemand nader verklaart :)
 
Zojuist terug van bbq experience in Roosendaal. Na wat meetwerk en hulp kwamen we tot de conclusie dat de platesetter van de monolith junior zou moeten passen, dus die is besteld 👌🏻
 
Voor mensen die een platesetter voor de Buccan 16" zoeken, kan ik de Monolith junior platesetter aanraden 👌🏻

20220622_163249.jpg


20220622_163316.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan