BasBQ
Beef en Steak

Pizzaring aanbieding!

 
 
 
 

LuMbErJaCk

Kooltjesharker
Berichten
159
Ik heb er zelf al eentje, maar dit is wel erg goedkoop: pizzaring set bij Vuur en Rook. Geen idde of het een foutje in de prijs is, maar profiteer ervan als het klopt zou ik zeggen.

 
Maar dit is dus eigenlijk voor de kleinere kettle "*Ook te gebruiken op een kogelbarbecue 57cm, let er wel op dat er een ruimte aan de buitenzijde is."

Hier lees ik dan dus dat er ergens een extra gat is, althans dat is mijn interpretatie. Ik heb eentje van Onlyfire en best tevreden van, heb ik nu al 2 jaar, maar past dit echt op een 57cm kettle vraag ik mij af. Tevens de stabiliteit want je zit met allemaal afzonderlijke delen. Die je blijkbaar zelf moet in elkaar zetten als ik de foto zo bekijk.
 
Heb deze voor 24,99€ op de kop kunnen tikken en vandaag aangekregen... minstens 24€ teveel betaald voor dit gigantische onding!
Zelden zo een ondoordacht product gezien, past voor geen meter op de standaard Weber 57cm kettle.

Bij deze set zitten geen raisers om je rooster hoger te plaatsen, good luck om je pizza in 1 deel uit je bbq te scheppen wanneer je deze onder een schuine hoek daar ergens 7 cm dieper moet gaan trachten op te vangen.



1723044280236.png
 
Terug
Bovenaan Onderaan