Beef en Steak

Pizza!

mrwolf

Pitmaster
Na lang zoeken naar het juiste meel voor Dominiques pizzarecept vandaag in de regen pizza's gemaakt met de Cadac pizzasteen. Helaas geen actiefoto's door de regen, maar allemachtig wat lekker!

Eenvoudige Margherita's met buffelmozarella, parmezaanse kaas en verse basilicum, heerlijk!

Heerlijk knapperig deeg, lekkere kaas, smullen geblazen! Alleen nog even oefenen op de vorm en een pizzaschep kopen :)

8ba549f7319c83f9e08d9d2066e3a04b_zps02152fa5.jpg

97083fe183417bb7b45ca633a072bad2_zps3e3e43c3.jpg

Bidle zei:
Ziet er lekker uit hoor!!
Als ik mijn kamado heb, ga ik ook snel een keertje pizza maken. :)

Op mijn Weber ging het ook prima, flink heet stoken tot 275 graden en bakken die handel ;)

Ziet er goed uit! Pizzaschep is niet echt nodig, ik gebruik bakpapier waarmee ik de pizza van het bord op de steen schuif. Na ongeveer 2 minuten het papier er onder weg halen om te voorkomen dat het verbrand.

Dat ziet er heel goed uit zeg!

Ceriel zei:
Ziet er goed uit! Pizzaschep is niet echt nodig, ik gebruik bakpapier waarmee ik de pizza van het bord op de steen schuif. Na ongeveer 2 minuten het papier er onder weg halen om te voorkomen dat het verbrand.

Klinkt ook handig (en goedkoper)! Maar zo'n pizzaschep is wel stoerder, en de man in mij wil liever zo'n schep dan een stukje papier ;)

La pizza ? deliziosa!!

In plaats van een pizzapeel die je koopt, kun je redelijk makkelijk van een plaatje hout een pizzaschep maken. Ik zal er eens een draadje van van maken.

Caspar zei:
In plaats van een pizzapeel die je koopt, kun je redelijk makkelijk van een plaatje hout een pizzaschep maken. Ik zal er eens een draadje van van maken.
Klinkt goed, ik hou me aanbevolen ;)

Terug
Bovenaan Onderaan