elk jaar gaan we met een groot deel van mijn familie kamperen. Aaangezien ik over het algemeen de klos ben met koken heb ik dit jaar ook mijn best weer proberen te doen.
Nieuwe grote DO aangeschaft om de hongerige magen allemaal te kunnen voeden.
vrijdag rond de middag was ik op de camping en ben toen begonnen om voor 30 man Shepherts Pie te maken
in de avond ribs ontvliest en in de rub gezet voor de zaterdag
zaterdagmorgen eerst maar een paar cakes gebakken voor bij de koffie
en rond de middag gelijk de ribs op de WSM
mijn vriezer werkt blijkbaar zo goed dat nog niet al mijn kip ontdooit was, dus maar even in de schaduw op tafel gelegd
nadat de drumsticks ontdooit waren ze in de secret Noskos rub gezet, let op de hygiene op de camping
nadat deze in de rub stonden een 3tal aarappelpannetjes gemaakt
breekbrood in de nieuwe DO
en 6 kg gemarineerde kipfilet voor de sate's
pindasaus van Dominique erbij
spare-ribs klaar en in 3en gesneden
en de rest van de bbq, Orange Marmalade Sriracha Chicken Wings, Peanutbutter & Jelly Chicken Wings, en gewoon gekruide kip en niet te vergeten de spiffs-burgers
en zo zaten er 44 mensen heerlijk in het zonnetje te genieten van een heerlijke bbq, we hadden er nog een pasta en een fruit salade bij
zeer voldaan weekend,
Bedankt voor het kijken
Nieuwe grote DO aangeschaft om de hongerige magen allemaal te kunnen voeden.
vrijdag rond de middag was ik op de camping en ben toen begonnen om voor 30 man Shepherts Pie te maken
in de avond ribs ontvliest en in de rub gezet voor de zaterdag
zaterdagmorgen eerst maar een paar cakes gebakken voor bij de koffie
en rond de middag gelijk de ribs op de WSM
mijn vriezer werkt blijkbaar zo goed dat nog niet al mijn kip ontdooit was, dus maar even in de schaduw op tafel gelegd
nadat de drumsticks ontdooit waren ze in de secret Noskos rub gezet, let op de hygiene op de camping
nadat deze in de rub stonden een 3tal aarappelpannetjes gemaakt
breekbrood in de nieuwe DO
en 6 kg gemarineerde kipfilet voor de sate's
pindasaus van Dominique erbij
spare-ribs klaar en in 3en gesneden
en de rest van de bbq, Orange Marmalade Sriracha Chicken Wings, Peanutbutter & Jelly Chicken Wings, en gewoon gekruide kip en niet te vergeten de spiffs-burgers
en zo zaten er 44 mensen heerlijk in het zonnetje te genieten van een heerlijke bbq, we hadden er nog een pasta en een fruit salade bij
zeer voldaan weekend,
Bedankt voor het kijken