Vandaag was (is ) mijn vrouwtje jarig en normaal gaan we dan uit eten, maar nu wilde ze een paar dingen van de BBQ en ik mocht het toetje verzinnen zolang het maar iets met chocola en nootjes was 
Dus ik had het menu als volgt samengesteld :
Spareribs Jack Daniels style (hier eerder gepost)
Memphis style mustard slaw (met dank aan Noskos)
Knoflook citroen aardappel schotel
Toetje:
Boerenjongens-chocolade taart met nootjes
De Spareribs waren weer erg goed gelukt en de Jack Daniels bevalt hier prima ik heb deze op verzoek ondertussen al meerdere keren voorgeschoteld
De salade was lekker alleen beschikte ik niet over de selderijzaadjes wat volgens mij wel gemist wordt.
De aardappel schotel was een verrassing en erg lekker maar voor ons mag de citroen een tikje minder.
Het toetje was machtig maar goed gelukt voor een eerste keer.
Het eerste deel alleen de cake nog zonder chocolade en nootjes
Nu voorzien van chocolade en nootjes
En het eindprodukt
Als er interesse is in 1 van de recepten laat het dan weten dan post ik deze compleet.

Dus ik had het menu als volgt samengesteld :
Spareribs Jack Daniels style (hier eerder gepost)
Memphis style mustard slaw (met dank aan Noskos)
Knoflook citroen aardappel schotel
Toetje:
Boerenjongens-chocolade taart met nootjes
De Spareribs waren weer erg goed gelukt en de Jack Daniels bevalt hier prima ik heb deze op verzoek ondertussen al meerdere keren voorgeschoteld

De salade was lekker alleen beschikte ik niet over de selderijzaadjes wat volgens mij wel gemist wordt.
De aardappel schotel was een verrassing en erg lekker maar voor ons mag de citroen een tikje minder.

Het toetje was machtig maar goed gelukt voor een eerste keer.

Het eerste deel alleen de cake nog zonder chocolade en nootjes

Nu voorzien van chocolade en nootjes

En het eindprodukt
Als er interesse is in 1 van de recepten laat het dan weten dan post ik deze compleet.