Beef en Steak

Overstapje gemaakt

gvlierop

Tondelzoeker
Even voorstellen:
Ik ben Ger en was voorheen veel te vinden op het 'andere bbq forum' (als gebruiker Grimooow) maar wilde ook eens op deze plek wat gaan rondneuzen.
Ben inmiddels 65 jaar oud en zo'n 40 jaar aan het vuurstoken op houtskool verslaafd.
Maak gebruik van een Primo Oval XL in RVS cart met alle toeters en bellen, daarnaast diverse meetmethoden (meten is weten) zoals de Meater Pro-XL en blauwe Thermapen.
Verbruik tot heden zo'n 15 zakken Dammers per jaar.

Laatst bewerkt:
Welkom gvlierop.
Mooie Q heb je maar 115 zakken in een jaar , verwarm je ook je huis met je Q 😄.

Het jammere is dat de oude data plus veul foto's van het 'andere forum' blijkbaar niet is overgezet. Wel beetje jammer want de foto van mn eigengemaakte venkelworst heeft jaren samen met een Iberico Secreto Lasagne op de voorpagina geprijkt ;)

Welkom Ger!
En maak lekker een nieuwe venkelworst en die secreto lasagne natuurlijk. Ik ben heel benieuwd!
😀

Welkom Ger!

Welkom Ger, veel plezier en inspiratie hier!

Hoi Ger, welkom bij het BBQ Genootschap mede Primomaan.

Tóch nog een paar fotootjes gevonden van de Iberico Secreto Lasagne:

1732696876563.png

1732696805352.png
1732696782082.png

1732696906509.png

Ingepakt met Pancetta. Vulling van geroosterde hazelnootjes, ronde en groene Pesto, zongedroogde tomaten, rozemarijn, thijm, salie, Lautrec knoflook en PeZo.
Nachtje laten intrekken en toen op de Primo. Kern naar 65 graden.

Er zit in ieder geval niet te weinig vlees in je lasagne. 🤣
Lekker man!

Van harte welkom! Andere forum ben ik niet meer te vinden, wat een drama met de community's waar dat nu achter zit.

Terug
Bovenaan Onderaan