BasBQ
Beef en Steak

Overkapping

Zo te zien loopt het water richting het dak van de schuur.

Klopt, ik heb er voor gezorgd dat de OSB platen net een paar mm hoger uitkwamen dan het schuurdak.

1626242123567.png


Vervolgens het EPDM laten overlappen met het schuurdak en stevig vastgekit met EPDM kit.

Inmiddels zijn er al behoorlijk wat buitjes gevallen en het lijkt allemaal netjes af te wateren en droog te blijven. :)
 
Van het weekend het laatste beetje 'constructiewerk' gedaan aan de overkapping; de zijwand er in van zwart Zweeds rabat.
Al met al zijn we er heel erg tevreden over, het maakt het geheel echt af!

De vrouw heeft ook meteen een beetje voor de inrichting gezorgd, maar dat wordt de komende tijd nog verder uitgebreid.
1626680672781.png
1626680705848.png


Om dit succes te vieren maar meteen de Q aangezet, ik had nog een thomapork van een varkentje wat hier op een lokale boerderij rondgesnuffeld heeft in de vriezer liggen. Lekker met wat mediterraans gekruide aardapeltjes en een salade er bij. Dat was genieten!

1626680976401.png


Rest mij nu alleen nog de hele boel in de beits te zetten, en wat elektra af te werken.
Ik ga nog op zoek naar een elektrische heater, mocht iemand een goeie tip hebben is dat altijd welkom.

Bedankt allemaal voor het volgen van dit project!
 
Supergaaf geworden. Vooral zo met het stukje groen ernaast maakt een leuke hoek om te zijn....
 
Mooi geworden. Nu lekker genieten.

Verstuurd vanaf mijn AC2003 met Tapatalk
 
Dat is een heel leuke recreatieplek in jullie tuin geworden, heel veel plezier ervan gewenst.
 
Terug
Bovenaan Onderaan