Beef en Steak

Ossenhaas met knoflookjus (de verlate/korte versie)

vanHeist

Sprokkelaar
Nou, lang verhaal kort;
Mijn vrouw was 23 december uitgerekend van onze tweede (alle kerstplannen dus afgezegd) . Dus onze kerstklassieker op voorhand al gevacumeerd in de vriezer gelegd. Zoals de titel laat zien, werd dit iets naar achter geschoven. 31 december trotse papa en mama geworden van onze dochter Maeve, nachtje (oud&nieuw) in het ziekenhuis moeten blijven. Dus eenmaal thuis, ossenhaas uit de vriezer en de volgende dag de kamado aan om de feestmaltijden in te halen. Tijd voor boodschappen was er nog niet, dus de groente was even uitgebleven :).
WhatsApp Image 2025-01-07 at 11.40.14 (1).jpeg
WhatsApp Image 2025-01-07 at 11.40.14.jpeg

WhatsApp Image 2025-01-07 at 11.40.13.jpeg
WhatsApp Image 2025-01-07 at 11.40.12 (3).jpeg

WhatsApp Image 2025-01-07 at 11.40.12 (2).jpeg
WhatsApp Image 2025-01-07 at 11.40.12 (1).jpeg

Smakelijk!
WhatsApp Image 2025-01-07 at 11.40.12.jpeg

Wow! Dat is nog eens lekker zeg, en een extra feestmaal! Jullie ook van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!

Verstuurd vanaf mijn SM-S921B met Tapatalk

Gefeliciteerd met jullie dochter

Gefeliciteerd met jullie dochter!
Mooi verlaat kerstdiner..
En op deze manier is het alleen maar leuker met een extra meid aan tafel!

Proficiat met de geboorte! En er gast niets boven een heerlijk stukkie vlees na een ziekenhuis nachtje!

Gefeliciteerd met de kleine meid! Die van mij zijn al wat ouder maar man, man wat had ik graag een kraamhulp gehad die even de BBQ aan slingerde :rolleyes:

Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter, ik hoop dat ze een grote mooie dame mag worden ;)

Een mooie bereiding van het vlees zo, en een keertje geen groente.. ach dat moet ook een keer kunnen toch ?

Lekker man!

Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!

Lekker man... en vooral gefeliciteerd!

Gefeliciteerd met jullie dochter,
Met die slapeloze nachten kun je mooi wat lange bbq sessies doen 😅.

Ha gefeliciteerd!

Ikweet ook nog precies wat ik klaargemaakt heb op de q na de geboorte van mijn beide kids 🥰

Terug
Bovenaan Onderaan