Beef en Steak

Opzoek naar een deflectorplate voor GrillGuru compact

BBKnoeiStef

Tondelzoeker
Berichten
11
Hallo,

Ik heb onlangs een GrillGuru compact gekocht bij de Albert Heijn. Ik heb mijn kamado nog niet gebruikt & uitgepakt omdat ik dit wil doen zodra ik de sleutel van mijn huis heb zodat alles netjes en onbeschadigd blijft.

Nu ben ik wel alvast opzoek naar een aantal accessoires waaronder een deflectorplate / platesetter.

Ik kan alleen geen deflector plate op de GrillGuru site zelf vinden voor dit model BBQ. (Ik begreep dat de kamado van de AH anders qua formaat is)

Wel heb ik een andere deflectorplate gevonden, zou deze geschikt zijn voor mijn kamado?

Alvast bedankt iedereen.

IMG_0520.png


IMG_0375.jpeg


IMG_0377.jpeg


IMG_0381.jpeg
 
Dat dacht ik eerst ook, maar ik heb bij een andere thread op dit forum gelezen dat er iets verschil in zit, hoeveel dat is weet ik niet precies…
Oooh bijzonder. Dat had ik niet verwacht. Dan idd beste contact opnemen met bovengenoemde webshop. Heb toen voor mijn oude grill guru daar een divide systeem gekocht.
 
Mogelijk te laat reactie van mijn kant. Toevallig heb ik deze kamado een paar maanden geleden tweedehands via Marktplaats gekocht. Ik had dezelfde uitdaging om juiste onderdelen te vinden.

Ik ben bij kamadoBBQ goed geholpen en heb uiteindelijk de volgende plate setter gekocht:

KLIK

LET OP: DEZE PLATE SETTER PAST NIET IN OUDERE BUCCAN KAMADO'S OF IN DE ZWARTE GRILL GURU COMPACT VAN DE AH! Daarvoor heb je de keramische plate setter 15/16 inch nodig.

Je kan ze het beste gewoon even bellen want je wordt daar super geholpen. Wat ik zelf nog een fijne toevoeging vond is de Grillrooster. Prettig in gebruik voor een goede hamburger.
 
Dat is het grote verschil tussen de AH versie en bv een Hornbach versie. Wat je basis nodig hebt haalt AH er weer uit. Maar in Haarlem zitten die jongens dus lijkt mij te doen. En verder kijk ff bij de Marko of hornbach want die hebben grill guru in hun assortiment. Ik zelf heb meteen een mod gedaan door het binnenwerk van een BGE mini(max) te kopen. Tenminste als het de versie betreft met vaste vuur bak en opzet ring en daarop de platesetter met metalen driehoekige set. Inmiddels is de grill guru verder gegaan hoorde ik. Met de beter goed gejat dan bedachte versie van kamado Joe en dus uit delen bestaand binnenwerk. Maar deze compact daarop past alles van BGE en Bastard enz. Dus je kunt alle kanten op. Zelfs glasvezel afdichting
 
Terug
Bovenaan Onderaan