Beef en Steak

Opnieuw voorstellen? Mijn nieuwe aanwinst (en)

MidVe

Stoker
Door verschillende omstandigheden heeft deze hobby voor mij letterlijk en figuurlijk even op een laag pitje gestaan. Echter sinds enige tijd toch weer heerlijk mee aan de gang gegaan en het was tijd voor nieuwe hardware.... na lang beraad en fijn advies in Leeuwarden bij AllSmokeBBQ uiteindelijk gekozen voor de Bastard Large.

unnamed.jpg

Uitdaging één! best zwaar

IMG_2336.jpg

Unboxing

IMG_2339.jpg

En hij staat!

IMG_2342.jpg

Nu maar even rustig inbranden

IMG_2341.jpg

IMG_2340.jpg

Ook nog wat extra accessoires meegenomen.... ik heb er weer zin in

Laatst bewerkt:
Daar ga je nog heel veel plezier aan beleven! Gefeliciteerd met je aankoop. Nu wel snel vies maken, die witte binnenkant kan echt niet!

Verstuurd vanaf mijn SM-F731B met Tapatalk

De glimmende variant, persoonlijk vind ik die het mooist. Veel plezier ermee. En een spit is een super accessoire 👍🏻.

Mooi man ,en een mooi plekje.
Hangt er een net voor de opening van je afdak?

Inderdaad je bastard gauw vies maken

Mooi man ,en een mooi plekje.
Hangt er een net voor de opening van je afdak?

Inderdaad je bastard gauw vies maken
Ja daar hangt inderdaad een net, sommige buurtrgenoten vinden het namelijk doordnormaal dat hun kat(ten) hun behoefte doen in onze tuin en op onze loungebank. Van alles geprobeerd om ze weg te houden, maar dit is het enige dat echt werkt

Welkom.
Ik heb er een Boerefox voor.
Geen katten meer te zien🤭
IMG_20220607_193028.jpg

• Geweldig
Waarderingen: Jet
Welkom terug en gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst!

Katten die vrij rondlopen blijft een probleem 😤 je zou inderdaad een hond kunnen nemen of zelf een kat 😜
Je zou ook kunnen overwegen om schrikdraad op je schutting te plaatsen, wij hebben dit nu 16 jaar en er komt nagenoeg geen kat meer in je tuin 🥳 in al die tijd is er misschien 3 keer een kat overheen gekomen maar dat kwam door vuurwerk 😉
Het is speciaal schrikdraad voor huisdieren maar ze schrikken er goed van 🤭 als je het zelf aanraakt dan krijg je er ook een goeie opdonder van 😅
Wij hebben dit trouwens om onze eigen Maine Coons in onze eigen tuin te houden en enge vreemde katten uit onze tuin te weren!

20240526_121810.jpg
20240526_121749.jpg

Laatst bewerkt:
Ja daar hangt inderdaad een net, sommige buurtrgenoten vinden het namelijk doordnormaal dat hun kat(ten) hun behoefte doen in onze tuin en op onze loungebank. Van alles geprobeerd om ze weg te houden, maar dit is het enige dat echt werkt
Heb je enig idee waar ze je tuin betreden? ik heb gedurende een paar weken koffiedrab in de tuin gelegd daar waar vaak uitwerpsele lagen ( vaak bij een plek waar de grond wat losser ligt ).

Koffiedrab gestrooid, blijft aan de vacht hange, gaan ze eraf likke vinde ze smerig.. werkte hier heel effectief

Welkom terug en gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst!

Katten die vrij rondlopen blijft een probleem 😤 je zou inderdaad een hond kunnen nemen of zelf een kat 😜
Je zou ook kunnen overwegen om schrikdraad op je schutting te plaatsen, wij hebben dit nu 16 jaar en er komt nagenoeg geen kat meer in je tuin 🥳 in al die tijd is er misschien 3 keer een kat overheen gekomen maar dat kwam door vuurwerk 😉
Het is speciaal schrikdraad voor huisdieren maar ze schrikken er goed van 🤭 als je het zelf aanraakt dan krijg je er ook een goeie opdonder van 😅
Wij hebben dit trouwens om onze eigen Maine Coons in onze eigen tuin te houden en enge vreemde katten uit onze tuin te weren!

Bekijk bijlage 65725Bekijk bijlage 65726
We hadden al spikes op de schutting bevestigd, maar het bleek dat ze via ons(ze) dak(goot) alsnog binnenkwamen, een slap opgehangen net lijkt het beste, op dit momentr geen gore kussens meer.

Heb je enig idee waar ze je tuin betreden? ik heb gedurende een paar weken koffiedrab in de tuin gelegd daar waar vaak uitwerpsele lagen ( vaak bij een plek waar de grond wat losser ligt ).

Koffiedrab gestrooid, blijft aan de vacht hange, gaan ze eraf likke vinde ze smerig.. werkte hier heel effectief
Ook al geprobeerd, saté-prikkers in de grond, ultrasoon geluid, ze lachen me in m'n gezicht uit

Terug
Bovenaan Onderaan